Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sluker mobildata! Vi, jeg og 2 barn, har 2 GB til 189,- og våres regning har kommet opp i over 1800,- kr!!!! Kjøper GB og det er brukt opp på under 20 minutter, da har jeg bare vært inne på google og søkt etter ting. Min samboer bestilte 4 GB, lokketilbud, tidlig på morgenen. Han var inne på finn.no i noen minutter, slo deretter av mobildata(siden det blir slukt!) og når han slo det på igjen og sjekket var det brukt opp over 2GB. Det er ikke mulig. Bedrageri.
Hei Ss, og takk for tilbakemeldingen. Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Jeg vil på det sterkeste oppfordre dere til å kontakte vår kundeservice, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Mer generelt kan jeg jo opplyse om dette: Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Jeg vet at noen av Telenor/Telia sine abonnement har streaming av musikk inkludert, og at dette derfor ikke "teller" på databruken - kan det ha vært tilfelle hos dere? Det som også ofte er tilfelle er at man hadde en del data oppspart som Data Rollover hos sitt tidligere selskap. Hvis du hadde et abonnement på 4GB kan du ha spart opp Rollover opptil 8GB, slik at du hele tiden hadde en "buffer" med ekstra data selv om du brukte mer enn dine opprinnelige 4GB. Denne bufferen forsvant da du byttet mobilselskap, og det vil dermed oppleves som om dataen forsvinner fortere, selv om den egentlig brukes i akkurat samme tempo som før. Ellers er forklaringen ofte at man ubevisst har endret bruksmønsteret sitt, f.eks ved hyppigere bruk av tjenester som streamer video. Ofte opplever vi at kunder tenker at video kun er YouTube, Netflix og TV-apper, og at man ikke tenker over at f.eks Snapchat-snutter og korte videoer på Instagram og Facebook også kan være med på å utgjøre en god del forbruk i løpet av en måned. Men alt i alt vil jeg først og fremst oppfordre deg til å kontakte oss - det er mye lettere å bli klok på dette hvis vi kan sette oss ned sammen og se på hva det er som kan ha skjedd. Håper vi hører fra deg. Hilsen oss i Fjordkraft
Enkelt å endre abonnementet etter forbruk, oversiktlig app som viser forbruk, gode priser og meget god kundeservice.
Hei Kåre, og tusen takk skal du ha for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi enormt stor pris på. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det bare å gi oss en lyd :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Svarer til forventningene. Enkel og oversiktlig app.
Hei, og tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Så godt å høre at du er fornøyd med appen vår. Ønsker deg en flott uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Vi er nå 5 (2 voksne og 3 barn) som byttet fra Telenor til Fjordkraft mobil. Jeg har selv tidligere solgt både mobiltelefoner og mobilabonnement (ikke for Fjordkraft og jobber innenfor et helt annet felt i dag) så jeg har god erfaring på dette markedet. Byttet til Fjordkraft pga bra pris og Telenor dekning. Har hatt Fjordkraft i ca 6 mnd nå. Alt fungerer helt perfekt og har ikke hatt et eneste problem. Har fulgt nøye med på mobildatabruk og alt samsvarer med det min egen mobil sier og det Fjordkraft sier jeg bruker. Så alle påstander jeg leser her om at Fjordkraft "stjeler" mobildata er nok heller brukernes egen feil, som det nesten alltid er i slike saker (uansett hvilken mobiloperatør man har). Appen er bra og bruke, og dekningen fra Telenor er som alltid bra og er kun storfornøyd som kunde hos Fjordkraft. Det eneste jeg savner er muligheten å kunne kjøpe mobiltelefon med litt rabatt med bindingstid på abonnement osv ;) Tenkte jeg måtte veie litt opp mot all de negative omtalene, og jeg har flere bekjente og venner som har Fjordkraft som er storfornøyde.
Hei Morten, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi skikkelig stor pris på. Vi noterer oss ønsket ditt om kjøp av mobiltelefon med rabatt, og vi er klar over at dette er noe som flere kunne tenkt seg. Jeg skal melde dette videre til vår produktansvarlig. Ellers vil jeg avslutte med at det bare er å ta kontakt hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med - vi er lett tilgjengelige på både telefon, chat og Facebook. Ønsker deg en fortsatt fin uke :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ble pådyttet billig strøm og mobilabb. på Liertoppen kjøpesenter. Etter at abb. starter kommer melding om at 2 GB er oppbrukt? Bestiller 3 GB til og dagen etter kommer ny melding om at 3 GB er oppbrukt, uten å ha brukt telefonen stort. Får panikk og benytter meg av angreretten innen 1t dager Får så regning på kr 600,- Samtidig sier fjordkraft selv opp strømavtalen min med øyeblikkelig virkning slik at jeg står uten strømavtale.
Hei Atle, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres veldig snodig ut, men det er dessverre ikke mulig å si noe om hva som har skjedd her uten å vite hvem du er og hvilket telefonnummer dette gjelder. Jeg håper du vil kontakte vår kundeservice på telefon, chat eller Facebook slik at vi kan se nærmere på dette. Her kan jeg rett og slett ikke komme med noen teorier uten å se på kundebildet ditt. Håper vi hører fra deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
De kan si hva de vil i Fjordkraft, men gb flyr ut, jeg hadde 8 gb ut des og gikk tom 18 des, skulle da fått en sms som jeg ikke gjorde, noe de påstår at jeg har fått, jeg har hatt 4 gb hos Telia og ICE, og klart meg godt med det, når jeg byttet til Fjordkraft så flyr gb ut, anbefales ikke.!
Hei Rune, og takk for tilbakemeldingen din. Hva osm har skjedd her er vanskelig å si uten å vite hvem du er og hvilket telefonnummer dette gjelder, men jeg kan forsøke å svare på generelt grunnlag. Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Jeg vet at noen av Telia sine abonnement har streaming av musikk inkludert, og at dette derfor ikke "teller" på databruken - kan det ha vært tilfelle hos deg? Det som også ofte er tilfelle er at man hadde en del data oppspart som Data Rollover hos sitt tidligere selskap. Hvis ud hadde et abonnement på 4GB kan du ha spart opp Rollover opptil 8GB, slik at du hele tiden hadde en "buffer" med ekstra data selv om du brukte mer enn dine opprinnelige 4GB. Denne bufferen forsvant da du byttet mobilselskap, og det vil dermed oppleves som om dataen forsvinner fortere, selv om den egentlig brukes i akkurat samme tempo som før. Ellers er forklaringen ofte at man ubevisst har endret bruksmønsteret sitt, f.eks ved hyppigere bruk av tjenester som streamer video. Ofte opplever vi at kunder tenker at video kun er YouTube, Netflix og TV-apper, og at man ikke tenker over at f.eks Snapchat-snutter og korte videoer på Instagram og Facebook også kan være med på å utgjøre en god del forbruk i løpet av en måned. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Endel teknisk feil ifht fakturaer, foreldrekontroll av datamengder osv, men raske til å ordne opp. Men kjedelig å stadig måtte ta kontakt.
Hei Marie, og takk for tilbakemeldingen. Så leit å høre at du har opplevd såpass mye feil med oss. Det beklager vi. Jeg vet ikke spesifikt hva det er som ikke har fungert hos deg, men i tilfelle du har tjenesten foreldrevarsel og ikke våre nye kontrolltjenester, vil jeg gjerne tipse deg om dem her:https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/fa-full-kontroll-pa-mobilkostnadene/. Så får du heller bare tilgi meg om det er en av disse tjenestene du allerede har. Jeg håper du opplever at det blir enklere å være mobilkunde hos oss, og hvis ikke setter vi stor pris på at du gir oss beskjed. Du kan enkelt få tak i oss på både chat og Facebook, i tillegg til på telefon. Ønsker deg en fortsatt fin dag. Med vennlig hilen Fjordkraft