Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God dekning. God kundeservice. Rimelige abonnement.
Hei, Terje Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på. Vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg ble overført fra skymobil til fjordkraft til høyere pris uten beskjed. Har byttet til et annet selskap.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Ved overføringen fra Skymobil og til Fjordkraft ble de fleste kunder flyttet over med samme abonnement og pris som de tidligere hadde. I noen tilfeller ble man flyttet over på nesten tilsvarende abonnement og ble informert om dette på forhånd. Vennlig Hilsen, Fjordkraft
Har nylig vært i Paris og opplevd av meg og min familie kunne ikke bruke data roaming. Minste barna hadde ikke dekning i det hele tatt. Det tok litt tid før en kunne sende sms til hverandre og ikke kunne bytte mobil operatør for å se om det hjalp.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du har opplevd problemer når du var i utlandet. I noen tilfeller når man reiser til utlandet kan det være nødvendig å velge en annen operatør enn den telefonen kobler seg til automatisk. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Etter et "lykkelig kundeforhold" hos Skymobil og abonnement til 349 kroner, ble jeg overført til Fjordkraft Mobil da alle kunder ble "solgt" og overført. Det ble lovet like gode priser, men jeg endte opp med abonnement til 469 kroner(!) Og det uten noe tydelig melding, men en pris gjemt langt nede i et stort avsnitt med tekst, som var nesten uleselig. Ufin kommunikasjon og når jeg spør om pris, så blir man avvist da vi faktisk var lovet "til samme gode priser" som hos Skymobil. Har nå byttet til annet selskap!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Ved overføringen fra Skymobil og til Fjordkraft ble de fleste kunder flyttet over med samme abonnement og pris som de tidligere hadde. I noen tilfeller ble man flyttet over på nesten tilsvarende abonnement og ble informert om dette på forhånd. Vi beklager at vi ikke har informert deg godt nok om endringene som ville skje. Vi forsøkte å tilpasse slik at alle kom bedre ut av det enn tidligere. Men her har vi tydeligvis ikke truffet godt nok. Vi beklager og synes det er leit at du ikke fikk en god opplevelse med oss. Vennlig Hilsen, Fjordkraft
Ble med lasset etter oppkjøpet av skymobil der alt fungerte, var aldri noen problem helt til fjordkraft tok styringen. De er veldig rask til å ta kontakt når man bytter, men har store problemer med å yte service til eksisterende kunder. Aldri mer strøm eller mobil.
Hei Martin, Så leit å høre at din overgang til Fjordkraft mobil sto til din forventninger, da du ikke skriver hva du opplevde som problem kan jeg dessverre gjøre annet enn å beklage for at dette. Vi ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Så fort problemene går litt utenfor standard vises deres totalel inkompetanse. Vi ringer deg opp i morgen=mulig vi gjør 1 forsøk på å ta kontakt om 1 uke. Vi sender deg en mail i dag eller i morgen= du hører ikke mer fra oss. Tips: det er lov å være inkompetent, spør en kollega .. ta ærendet høyere opp..følg opp..dvs oppdater kunden..ring som lovet selv om ikke problemet er løst. Så dårlig at jeg bytter operatør etter bare 2 mnd.
Hei Mariann, Så kjedelig å høre om din opplevelse med oss, det er ikke slik det skal være - vi streber alltid etter at alle våre kunder skal oppleve god kundeservice og det har åpenbart skjedd en glipp! Ta gjerne kontakt med kundeservice for en ny vurdering i din sak. Vi ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Har blitt byttet over til fjordkraft fra skymobil for 2 mnd siden Har avtalegiro men får ingen spesifisert faktura på min side slik at man kan ta en kontroll på min side får å se hva det er man egentlig betaler for. Der ligger kun det man har brukt hittil denne mnd. Virker nesten som de ikke vil gi kunden en spesifisert faktura, Har også bedt om å få tilsendet en faktura for 14 dager siden men har ikke hørt noe som helst. Så det blir nok bytting av leverandør fra min side.
Hei Du skal selvfølgelig ha mulighet for å se spesifisert faktura på min side. Vi forstår at man ønsker å ta en kontroll på min side for å se hva det er man betaler for. For å se spesifisert faktura må man være innlogget som juridisk eier. Det kan høres ut som at det er en feil i innloggingen til min side. Ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg med innlogging. Vennlig hilsen Fjordkraft