Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter et "lykkelig kundeforhold" hos Skymobil og abonnement til 349 kroner, ble jeg overført til Fjordkraft Mobil da alle kunder ble "solgt" og overført. Det ble lovet like gode priser, men jeg endte opp med abonnement til 469 kroner(!) Og det uten noe tydelig melding, men en pris gjemt langt nede i et stort avsnitt med tekst, som var nesten uleselig. Ufin kommunikasjon og når jeg spør om pris, så blir man avvist da vi faktisk var lovet "til samme gode priser" som hos Skymobil. Har nå byttet til annet selskap!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Ved overføringen fra Skymobil og til Fjordkraft ble de fleste kunder flyttet over med samme abonnement og pris som de tidligere hadde. I noen tilfeller ble man flyttet over på nesten tilsvarende abonnement og ble informert om dette på forhånd. Vi beklager at vi ikke har informert deg godt nok om endringene som ville skje. Vi forsøkte å tilpasse slik at alle kom bedre ut av det enn tidligere. Men her har vi tydeligvis ikke truffet godt nok. Vi beklager og synes det er leit at du ikke fikk en god opplevelse med oss. Vennlig Hilsen, Fjordkraft
Ble med lasset etter oppkjøpet av skymobil der alt fungerte, var aldri noen problem helt til fjordkraft tok styringen. De er veldig rask til å ta kontakt når man bytter, men har store problemer med å yte service til eksisterende kunder. Aldri mer strøm eller mobil.
Hei Martin, Så leit å høre at din overgang til Fjordkraft mobil sto til din forventninger, da du ikke skriver hva du opplevde som problem kan jeg dessverre gjøre annet enn å beklage for at dette. Vi ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Så fort problemene går litt utenfor standard vises deres totalel inkompetanse. Vi ringer deg opp i morgen=mulig vi gjør 1 forsøk på å ta kontakt om 1 uke. Vi sender deg en mail i dag eller i morgen= du hører ikke mer fra oss. Tips: det er lov å være inkompetent, spør en kollega .. ta ærendet høyere opp..følg opp..dvs oppdater kunden..ring som lovet selv om ikke problemet er løst. Så dårlig at jeg bytter operatør etter bare 2 mnd.
Hei Mariann, Så kjedelig å høre om din opplevelse med oss, det er ikke slik det skal være - vi streber alltid etter at alle våre kunder skal oppleve god kundeservice og det har åpenbart skjedd en glipp! Ta gjerne kontakt med kundeservice for en ny vurdering i din sak. Vi ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Har blitt byttet over til fjordkraft fra skymobil for 2 mnd siden Har avtalegiro men får ingen spesifisert faktura på min side slik at man kan ta en kontroll på min side får å se hva det er man egentlig betaler for. Der ligger kun det man har brukt hittil denne mnd. Virker nesten som de ikke vil gi kunden en spesifisert faktura, Har også bedt om å få tilsendet en faktura for 14 dager siden men har ikke hørt noe som helst. Så det blir nok bytting av leverandør fra min side.
Hei Du skal selvfølgelig ha mulighet for å se spesifisert faktura på min side. Vi forstår at man ønsker å ta en kontroll på min side for å se hva det er man betaler for. For å se spesifisert faktura må man være innlogget som juridisk eier. Det kan høres ut som at det er en feil i innloggingen til min side. Ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg med innlogging. Vennlig hilsen Fjordkraft
Smertefri overgang fra Skymobil. Grei pris, stabilt nett, og oversiktlig app. Å ta betalt for tvilling-SIM er kanskje litt gammeldags. Ingen støtte for Apple Watch.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på. Og veldig kjekt at overgangen gikk smertefritt. Vennlig hilsen, Fjordkraft
kjempeabbonement, for oss som driter i datamengden. bare synd at du får en litt for dyr strømtjeneste med på kjøpet, og uten denn-ingen mobilabbonement.
Hei Sigve, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er slik vi ønsker å oppleves!
Uten noen forhåndsvarsel ble jeg flyttet til Fjordkraft fra Skymobil. På det første, flyttet de meg unødvendig til en større pakke enn jeg hadde hos Skymobil (for tilleggsbetaling, selvfølgelig). På det andre, når jeg fant det utt og nedgraderte pakken, fjernet de hele roll-over data sånn at plutselig var jeg nesten uten data og måtte kjøpe en datapakke i tillegg igjen Og sist men ikke minst — absolutt umulig å nå dem på telefon.
Hei Vi har forsøkt å nå ut til alle Skymobil kunder angående overgangen til Fjordkraft Mobil. Vi må bare beklage at informasjonen ikke har kommet frem til deg. Skymobil hadde ulike mobilabonnent enn det Fjordkraft Mobil tilbyr, vi forsøkte å tilpasse til alle. Slik at man kom bedre ut av det. Men her har vi ikke truffet godt nok. Ta kontakt med vårt kundesenter så vil vi ordne opp for deg. Vennlig hilsen, Fjordkraft Mobil