Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig bra selv i utlandet og hytta. Fungerte etter ønske
Hei Roger. Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du er fornøyd, vi jobber daglig med at våre kunder skal få en god og enklere hverdag. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft.
Ingen problemer, bra pris. Ubrukt data overføres til neste måned.
Hei Tove Takk for god tilbakemelding! Det setter vi stor pris på:) Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft
Dårlig forbindelse flere steder. Hadde mye bedre dekning med talkmore og vurderer å gå tilbake dit.
Hei Daniel! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du opplever dårlig forbindelse flere steder. Du må gjerne ta kontakt med oss på 23006100 slik at vi kan undersøke dekningen der du er. Vennlig hilsen Oliver, Fjordkraft Mobil
Takk gud for Telia dekkning, skulle gjerne hatt maks av hva 5G nettet kan levere av hastighet
Takk for tilbakemeldingen! Med Telias 5G-nett gir det deg muligheten til å oppleve hastigheter på opptil 1000 Mbit/s, avhengig av dekning og forhold der du er. Har du fri data, varier hastigheten ut i fra abonnementet ditt. Der er det alt fra 20 Mbit/s. til 1000 Mbit/s.
Bytta fra Telenor. Samme kvalitet til under halv pris.
Hei, Kåre Takk for din tilbakemelding. Vi er glad for å høre at du er fornøyd med oss :-) Ønsker deg en strålende dag! Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft Mobil.
Ble overrasket da ubegrenset data ikke var det. Betydelig redusert hastighet ved 100G. Umulig da å bruke Apple TV! Har en for gammel telefon til å få lastet ned appen!
Hei Hans, Takk for din tilbakemelding! Det stemmer at med våre fri data abonnement så reduseres hastigheten etter en har brukt 100GB til 3 mbit/s. De færreste bruker såpass mye data i løpet av en måned. Om du skulle ha behov for full fart igjen så er det mulig å kjøpe Data Reload i Min side slik at du får hastigheten tilbake. Vi må bare beklage om du ikke har fått god nok informasjon om dette når du har vært i kontakt med oss. Det kan dessverre være slik at eldre telefoner ikke er kompatible med appen vår. Om du ønsker at vi skal undersøke dette nærmere ta gjerne kontakt med oss på kundeservice på tlf: 55 52 67 00 Vennlig hilsen Martine, Fjordkraft Mobil
Det er bra, men noen ganger er det ikke noe signal
Hei Mirela og takk for din tilbakemelding! Det er kjipt å høre at du opplever dårlig signal til tider. Om dette skulle skje igjen må du gjerne ta kontakt med oss på tlf: 55526700, via chat eller e-post, slik at vi kan undersøke dette nærmere. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Siri, Fjordkraft Mobil.