Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her får man jacobs kvalitet til first price pris, paradoksalt nok. Full telenor dekning, altså dekning som faktisk fungerer, fri fart - ikke noe hastighetstull som "andre" operatører har. Kommer nok aldri til å bytte abonnement igjen etter jeg byttet til Fri Data, noe jeg faktisk kan gjøre når jeg vil siden de ikke har bindingstid. Takk for fighten for oss kunder Happybytes!
Må jo bare bli glad av en slik fin tilbakemelding. Vi jobber på for å bli enda bedre vi Thomas // Happybytes
Jeg har ikke angret på at jeg byttet til Happybytes. Det er et enkelt valg med oversiktlig faktura, lav pris og Telenor dekning.
Takk for fin tilbakemelding Thomas // Happybytes
Som sagt er Happybytes helt OK,men da det har 0 GB blir enkelte måneder langt høyere abonnement enn hva andre med 1 GB tilbyr.
Hei Atle Antar du har Flex der datamengden tilpasser seg din bruk. Funker ikke det er det bare å ta kontakt med kundeservice så hjelper de deg med å bytte til et abonnement som kanskje passer deg bedre. Thomas // Happybytes
Har vært kunde hos Happybytes i ett par år, å jeg er super fornøyd med alt, men ønsker spesielt å fremheve kundeservice, makan til hyggelige og hjelpsomme må man lete lenge etter. Og på den tiden jeg har vært kunde har jeg ikke hatt 1.sekund nedetid, er i skrivende stund tilkoblet 5G nettet. Med tanke på hva man får, så er de uslåelig på alt, (jeg har prøvd de fleste andre)
Hei Tom Det var en særs hyggelig tilbakemelding å få. Hilser så mye fra teamet på kundeservice som satte en ekstra stor pris på skryten og lover å svare like raskt også i fremtiden. Kos deg med turbo-surf på 5G
Dette har jeg ventet på lenge Er kjempe fornøyd. Nett passelig med GB pr. måned for meg. Så langt ingen minus sider.
Hei Sverre Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre vårt beste for å levere på den gode kundeopplevelsen også i fortsettelsen. Thomas // Happybytes
Er vel landets billigste, men fikk ikke med meg begrensningene vedrørende data. Så er man forberedt på at man en dag kan bruke opp alt, og neste dag ikke bruker noe. Og heller ikke for data rollover så er dette topp. Men noen dager ute av hus, kan det by på "stopp" i data, for når du blir strupet, er det som de fleste vet, nesten umulig å åpne noe.
Hei, Løsningen er å aktivere "auto-data" på "min side" så får du 1 GB ekstra til bare kr 19,- de dagene du trenger det. Thomas // Happybytes
Quick service. Even just by email. Quick response.
Thanks Dmitry. We´ll keep up the good work 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Beste kunde service, ever.👍👍👌 Nytt Sim kort levert på døra (SIM-kort feil)👍
Veldig hyggelig tilbakemelding. Vi skal stå på videre 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Billig, ikke hatt noe problem med dekning, enkel og rask kundeservice. En av de tingene i livet man lurer på hvorfor man skal betale mer. Se på prisen på Fri Data bare!
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding 🙏🏻 Vi lover lave priser og god kundeservice også i fremtiden 👍🏻 Thomas // Happybytes
Selv om hastigheten reduseres etter 108gb, funker det fint for meg.
Hei Godt å høre 👍🏻 Thomas // Happybytes
Happybytes svarer raskt på henvendelser og løser problemene raskt. Kjempefornøyd.
Hei John Flott å høre at vi har levert på løftene våre, "både billig og bra" 👍🏻 Thomas // Happybytes
De si at du få full Telenor dekning men det får du ikke . Du får dekning hvor Telenor har dekning men hastigheten bli strupet ganske mye til nesten ubrukelig som gjør at man må laste sider flere ganger på nytt så økes data forbruk.
Hei Joda, kan forsikre deg om at du ALLTID får full Telenor-dekning hos oss. Litt usikker på om jeg helt forstår problemet men du vil alltid få høyeste mulighet hastighet tilgjengelig i nettet. Opplever du noe annet er det fint om du kontakter kundeservice. Thomas // Happybytes
GB tilbudene taler for seg selv, best i klassen. Alltid rask , hyggelig og erfaren respons fra kundeservice👌💥 Telenordekning er også ett pluss.
Tusen takk for raus omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Har 2 abonnement her og det fungerer veldig bra, ikke noe nedetid og rask kundesupport
Hei Bjørnar Takk for hyggelig tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Min erfaring er at hos Happybites så regnes dataforbruk et på en veldig rask måte. Samme bruk som hos Onecall så brukes det ca 50% mer hos HB.
Hei Det stemmer heldigvis ikke. Ta kontakt med kundeservice så finner vi nok ut av det. Thomas // Happybytes
Jeg har byttet fra one call til happy bytes. Det trer i kraft den 30.september (altså i slutten av måneden) så kan ikke si noe om Dekningen osv. Men! Kundeservicen er helt vanvittig rask på å svare.... Skriv til de på messenger og du får faktisk svar, så veldig fornøyd med det! Raske svar er alltid gull!!
Tusen takk for fin tilbakemelding Sara 👍🏻 Thomas // Happybytes