Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt og enkelt å bli kunde. SIM-kort ble kom i posten etter bare noen dager. Sendte e-post til kundeservice og spurte om var mulighet å bli flyttet over tidligere siden fikk SIM-kort så tidlig og hyggelig og raskt svar tilbake at det ordnet dem. Gode priser, hyggelig og tilgjengelig kundeservice og oversiktlig app/min side. Savner eSim for iPhone og Apple Watch, men trekker ikke noe for det, bare et ønske fra meg :) Anbefaler Happybytes og vi trenger selskaper som dem mot duo monopolet vi har i Norge.
Takk for hyggelig tilbakemelding Kay. eSim på Apple Watch er dessverre styrt av Apple som kun har åpnet opp for dette his duo-polet. Men vi håper å ha dette klart for Iphone og andre telefoner som tar eSIM litt utpå nyåret. Thomas // Happybytes
Jeg føler Happybytes og prisene tuselig viser at det er god konkuranse i markedet, som jeg som forbruker verdsetter stort. Du får det du betaler for samtidig som det også er vanvittig billig med additional data om du trenger det. Jeg føler totalt sett at jeg er ekstremt fornøyd
Heisan, Fornøyde kunder er det vi lever for og da blir vi selvfølgelig veldig glade for slike tilbakemeldinger 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Og bytte over til HappyBytes gikk bra! Meget fornøyd med Telenor sin fantastiske dekning og den oversiktlige appen til HappyBytes. Eneste jeg tenker kunne vært bedre, er at det skulle kunne gått an og endre abonnement i appen. Ellers alt i alt kjempe fornøyd! Gode priser på abonnementene!
Hei Martin Hyggelig å høre at du er fornøyd. Abo-bytte i App og "min side" er under utvikling 👍🏻 Thomas // Happybytes
Hold dere unna dette selskapet Etter 14 dager med happybytes ser, jeg store utfordringer med dekning med i happybytes. andre leverandører jeg tidligere har hatt. Når det gjelder data, er det graverende hvor dårlig dekningen er. I sentrale strøk er det også dårlig. Etter E 6 var det ingen dekning, merkelig!! Vurderer å bytte
Med FULL Telenordekning 4G og 5G er det litt vanskelig å forstå det du skriver. Spesielt behovet ditt for å dra på med så stor negative typer. Ta kontakt med oss så får vi se om vi kan finne ut av det. Thomas // Happybytes
Har byttet 2 abonement til happybyttes . Alt gikk som avtalt . Fikk simkort tilsent som avatlt. Portering av nummer til riktig dato og tid. Fakturering via avtalegiro iht kontrakt. Fantasisk bra og problemfritt overgang !! Mye stabilt data for penger. Anbefalles på det sterkeste !
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
I sommer byttet vi fra Ice til Happybytes og har hatt en svært god opplevelse. Har to ungdommer som opplever god dekning i alle områder og jeg som pappa opplever at de hele tiden har tilstrekkelig med GB. Servicen og viljen til å svare raskt har også vært utrolig god. Anbefaler Happybytes på det sterkeste!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Veldig bra og billig men mangler e-sim. Kjempebra at de tilbyr kjemperimelig mobilabonnement til eldre uten mobildata. Besteforeldrene mine er strålende fornøyde.
Hei Per e-SIM er på vei. Kommer masse spennende nyheter fra oss om ikke lenge. Thomas // Happybytes
tragisk i år 2021 å ikke ha tellefonummer til kundeservice. Jeg byttet derfor til chilimobil i dag for hele familien. Bjørn
Hei Det var leit. At vi ikke har kundeservice per telefon gjør oss i stand til å hjelpe kundene våre bedre. Det gjør på ingen måte dårlig, tvert imot. Thomas // Happybytes
Dem får trekk for at dem ikke har åpen noe telefon til kundeservice. Men alle gangene jeg har tatt kontakt med dem har jeg fått god hjelp via epost eller facebook messenger 👍 Veldig bra at ekstra sim kort ikke koster noe pr mnd.
Hei Pål Bra å høre at du for det meste er fornøyd. At vi ikke har telefonisk kundeservice er bevisst valg og som du selv nevner, gjør det at vi kan hjelpe kundene våre bedre og raskere. Thomas // Happybytes
Testet mobilt bredbånd fra Happybites. Etter bare noen timer var regningene høyere enn det jeg har på mittandre abbonement. For mitt forbruk blir happybites alt for dyrt og jeg gikk tilbake til mitt gamle abbonement etter bare noen timer.
Hei Remi Med "Bare Data" betaler du for mobildata du faktisk bruker uten noen fast månedsavgift. Ergo betaler du heller ikke noe når du ikke bruker det. Har du et rimelig fast løpende forbruk er det andre løsninger som kan fungere bedre. Thomas // Happybytes
Jeg sa opp mitt abonnement og fikk allikevel faktura. Når jeg skrev i chatten om feilen fra deres side så var det første de ga meg villkårene i abonnementet. Deretter måtte jeg stå for bevisførselen for at jeg hadde sagt opp (de hadde det tydeligvis ikke i sine systemer). Jeg misliker særdeles sterkt å måtte krangle for å si opp et abonnement, og er uten sidestykke den vanskeligste prosessen jeg har hatt for en oppsigelse av et mobilabonnement.
Hei Kundeservice ba om og ventet på en bekreftelse på at du faktisk ønsket å si opp abonnementet og nummeret (nummeret kan da ikke flyttes etterpå) uten at du besvarte dette. Du har i tillegg fått kreditert faktura så det er litt synd med en slik kommentar. Thomas // Happybytes
Etter å ha vært Happybytes kunde i et snaut halvår ser jeg at totalkostaden har gått en god del opp i forhold til min tidligere leverandør selv om det på papiret skulle vært motsatt. Mye av problemet skyldes at jeg følger med på forbruket men all data som går over datasim er borte fra oversikten så jeg har blitt lurt gang på gang av den tro at jeg har brukt langt mindre enn det reelle. De sier de jobber med saken men ser ikke ut til å ha noen som helst forståelse for at JEG ser noen heeeeelt andre tall enn DE ser...Databrems sier de kan kun settes NED en gang pr mnd men når den er endret kan den heller ikke settes opp igjen før måneden er ute. Kundeservice lovet å fikse det for meg men gjorde det ikke...
Hei Svein Her er det utvikling som må gjøres hos vår systempartner og det tar dessverre noen ganger mer tid enn hva vi ideelt ønsker oss. Men det er på vei. Thomas // Happybytes
Har stort sett vært fornøyd med Happybytes. Bra kundeservice. Men ser at av og til når ferierer har en behov for mer data enn Flex 2GB som vi har hatt. Nå blir det forholdsvis rimelig med ubegrenset data, kr. 398. Et stort minus hos Happybytes er at de ikke tilbyr tvilling-SIM på mye data abonnement. For et halv år siden skyldte de på tekniske og økonomiske forhold. Nå sier de at det er økonomiske forhold som gjør at de ikke tilbyr dette. Derfor har både min kone og jeg nå byttet over til et konkurrerende selskap som også tilbyr tvilling-SIM på fri data. Beklageligvis. Dersom Happybytes i fremtiden tilbyr tvilling-SIM, er det ikke umulig å flytte over til dem igjen.
Hei Arne, Vi er selvfølgelig aldri fornøyd når vi mister en kunde. De fleste løser dette med "delt internett" på mobilen. Håper du vurderer oss igjen ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
For oss godt voksne virker ansvaret kundeservice tar være heller fraværende. Messenger-chat fungerer, men de praktiske detaljer som skal på plass ved abonnement-bytte blir ikke tatt seriøst nok. Virker som om de ikke har oversikt over de tjenestene du ber om. Men når alt er på plass fungerer det som det skal.
Hei Hans Vi får for det meste svært god tilbakemelding på vår kundeservice. Beklager at du hadde en annen opplevelse. Litt usikker på hvilke praktiske detaljer og tjenester du sikter til men bra alt er i orden nå. Thomas // Happybytes
Jeg er 86 år gammel, og dette er et godt abonnement for meg. Jeg trenger ikke mobildata , bare å kunne ringe og motta samtaler. Dekningen er mer enngod nok og har aldri hatt problemer med noe etter overgang til Happybytes. Jeg har også fått tre av mine venninner over på Happybytes…og alle er veldig godt fornøyd.
Takk for hyggelig tilbakemelding Ruth. Vi skal gjøre vårt beste for at både du og dine venninner skal ha det både billig og bra også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Happybytes har gode priser, men det hjelper lite når man ikke har dekning til å bruke dataen. Jeg bor sentralt i Bergen, i et område hvor jeg med Ice/Telia ikke har hatt problemer med dekning og hele tiden hatt 4G. Med Happybytes/Telenor har jeg opplevd snegletreg 4G hjemme (<10 Mbps), 3G i butikker og Edge i vaskerommet i bygget jeg bor i. Edge blir kanskje litt misvisende, da jeg ikke kunne laste noe som helst. I samme vaskerom har jeg flere ganger strømmet serier over 4G med Ice/Telia. Dette er selvfølgelig mer en klage på Telenor enn Happybytes, men det er uansett for dårlig sentralt i en by i 2021. Kundeservice var hyggelig, men kunne ikke gjøre mye annet enn å be meg gå nærmere et vindu eller prøve ute. Det har jeg ikke måtte gjøre med Ice/Telia. Hvor dårlig dekningen var fant jeg ut ganske kjapt etter å ha fått aktivert abonnementet, som dessverre aktiveres samme dag angreretten går ut. Ellers hadde jeg bentytet meg av den tvert, og jeg venter nå flytting tilbake til annen operatør. Happybytes er nok en bra operatør om du bor i et område med god Telenor-dekning, men for min del ble det på grensen til ubrukelig. Dette trodde jeg ikke lenger var en problemstilling når man bytter operatør.
Som leietager i Telenor sitt nett har vi den samme dekningen som Telenor, på godt og vondt. Beklagelig at du dårlig dekning der du bor, men det bygges hele tiden og med utrulling av 5G vil det forhåpentlig bli bedre også hos deg. Thomas // Happybytes