Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Supert og lettvint abonnement med enkel hjemmeside og lett oversikt over bruk. Bestandig raske svar fra kundeservice👍
Når du er happy blir vi veldig happy. Tusen takk for at du har valgt Happybytes Ingunn og takk for flott tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Var fornøyd med nett og hastighet helt til jeg byttet tlf til Pixel 8 pro. Oppdaget da at happybytes ikke har støtte for 4g tale på denne modellen. Det er for dårlig. Dette får man hos alle andre operatører. Så måtte dessverre bytte operatør...
Joda, vi har støtte for det. Men det krever at mobilprodusenten tar i bruk de innstillingene vi sender de i sitt OS. Google har dessverre ikke vært blant de kjappeste på det. Men vi pusher på. Thomas // Happybytes
Profesjonelle, effektive, raske til å finne løsninger og Tekniskdyktige.
Flott at du er fornøyd med kundeservicen vår Dina. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en riktig god jul. Thomas // Happybytes
Veldig fornøyd, billig og bra. Hele familien er fornøyd!
Alltid hyggelig å høre når kunder er fornøyd Andrea. Takker så mye for både hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Vi er superfornøyde hele familien!! God service og hyggelig kundeservice.
Så flott å høre Kari. Blir jo veldig happy av sånt 🙌🏻 Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Akkurat like bra som alle andre , men mye billigere. 👍
Både billig og bra er jo veldig bra Kjetil 🙌🏻 Takk for at du har valgt Happybytes og takk for flott tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Var veldig happpy med Happybytes inntil de sendte ut nye sim-kort. Særdeles dårlig dekning der en før hadde 0 problemer, til og med midt i Bergen sentrum er det dødt. Har hatt ørten e-poster med kundeservice, som skylder på feile innstillinger, ikke siste oppdatering, for gammel telefon osv. Har sendt screenshot av både korrekte innstillinger, siste oppdatering og modell som ikke er av eldre sort. Da vet de plutselig ikke hva som kan skape problemene og en får gi beskjed om det vedvarer... Dette er for dårlig, og om det ikke blir fikset er det ikke annet valg enn å bytte operatør på alle abonnementene. Synd at det måtte rotes med noe som fungerte, når «oppdateringen» er langt under pari.
Kjedelig at du opplever dette Lena. Vi har akkurat den samme dekning som før så det skal ikke være der problemet ligger. Kundeservice forsøker ikke å finne på problemer men å søke etter hva som kan være årsaken. Håper det løser seg. Thomas // Happybytes