Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var veldig happpy med Happybytes inntil de sendte ut nye sim-kort. Særdeles dårlig dekning der en før hadde 0 problemer, til og med midt i Bergen sentrum er det dødt. Har hatt ørten e-poster med kundeservice, som skylder på feile innstillinger, ikke siste oppdatering, for gammel telefon osv. Har sendt screenshot av både korrekte innstillinger, siste oppdatering og modell som ikke er av eldre sort. Da vet de plutselig ikke hva som kan skape problemene og en får gi beskjed om det vedvarer... Dette er for dårlig, og om det ikke blir fikset er det ikke annet valg enn å bytte operatør på alle abonnementene. Synd at det måtte rotes med noe som fungerte, når «oppdateringen» er langt under pari.
Kjedelig at du opplever dette Lena. Vi har akkurat den samme dekning som før så det skal ikke være der problemet ligger. Kundeservice forsøker ikke å finne på problemer men å søke etter hva som kan være årsaken. Håper det løser seg. Thomas // Happybytes
Bryr meg ikke om at de har skrudd opp prisene, for de er fortsatt billigst for meg uansett. Telenor kvalitet til mye mer happy priser.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Guro. Vi blir super-happy når du er happy 🙏🏻 Takk også for flott omtale. Thomas // Happybytes
Veldig bra til markedets beste priser, god dekning via Telenor nettet
Flott å høre at du er happy som Happybytes-kunde Morten. Takk for herlig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Hadde problemer med innlogging på minside. Fikk hjelp til innlogging umiddelbart. Veldig bra service.
Takk for at du har valgt Happybytes Anders. Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Takk også for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Ikke noe tull med hverken mobilbruk eller databruk.Veldig fin pris hittil,
Null tull er bra Frode. Det er riktig at vi justerer prisene fra 01.januar men vi er fortsatt blandt de billigste mobilselskapene i Norge. Thomas // Happybytes
God kundeservice. Relevant og on point. Sånn skal det være
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Øystein. Det er en viktig del av et kundeforhold. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Kundeservice i særklasse. Hadde problemer med mobildata på nytt simkort og ga happybytes kundebehandlere en flott jobb. De sendte ut en enkel og ryddig oversikt på hva jeg måtte gjøre trinn for trinn
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding til gjengen på kundeservice Jens. Det settes veldig pris på. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for flott omtale. Thomas // Happybytes