Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjapp og bra kundeservice. Svarer umiddelbart på e-post.
Flott å høre at du er fornøyd med svartiden og ikke minst at du får svar på det du lurer på. Sånn det skal være 👍🏻 Tusen takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Kundeservice lever at A*** er bare helt i toppklassen.at du kan jo endre Abb type selv fra dine sider er en fordel når du står i en situasjon der du skulle hatt mere data for eksempel.Men kundeservice er stengt.. da kan du bare logge deg inn på min side endre der. Og voila du har det Abb du ville Det er flere ting som kan bli bedre men selv om det er ting som kan bli bedre får de av like vell full pot. A
Vi kan og skal hele tiden bli bedre. Hver dag. Men tusen takk for inspirerende omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Jeg måtte reise til Happybytes å hente mitt SIM-kort, siden jeg hadde det travelt med å bytte operatør. Det var en stor overraskelse å komme til et teleselskap i enkle lokaler uten mye glamour. Dette står (for meg) som et bevis på at de bruker sine inntekter riktig, det er oss som kunder som får gleden av deres beskjedenhet. Jeg har et abonnement som dekker inntil 30 gb for kr 249,- og det synes jeg er en meget god pris. Fakturaer er lette å få oversikt over og på "Min side" og appen deres har jeg full oversikt over forbruk. Anbefaler Happybytes på det sterkeste.
Tusen takk for veldig hyggelig omtale. Som du sier så investerer vi i gode abonnementer og løsninger for kundene våre og ikke fancy kontorer. Takk også for god anbefaling 👍🏻 Thomas // Happybytes
The customer services was very quick and helped in sorting technical service.
Thanks a lot for that positive feedback. We`ll be here and just as quick the next also 👍🏻 Thomas // Happybytes
Er lett å kjempe enkelt å styre alt på appen.å hvis man skal skifte gjør man det å fra appen eller Mail
Enkelt er bra. Akkurat slik det skal være 👍🏻 Takk for flott omtale Egil 🙏🏻 Thomas // Happybytes
God kundeservice. Du får svar relativt fort til tross for at dialogen går gjennom Mail.
Chat og eport er det som gjør oss gode på å svare raskt men også kunne gi gode og presise svar til kundene våre. Takk for omtalen Maren. Thomas // Happybytes
Gikk veldig greit å skifte mellom ulke abonnement. Hadde Ice før, opplever at 4G kan være tregt med Happybytes
Bra du opplever skifte mellom abonnementer enkelt, sånn det skal være. Kan være forskjell på dekning (Telenor hos oss) der du oppholder deg fra det du hadde før. Ta gjerne kontakt med kundeservice så sjekker vi det. Thomas // Happybytes