Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mobildata sluttet plutselig å fungere grunnet datagrense på Flex abonnement. Grensa sto til «ingen datagrense», men etter 10 GB brukt ble det full stopp i data. Kundeservice kunne ikke hjelpe, brukte en halvtime på å mase om at jeg kunne logge inn å endre datagrense selv. Det kunne jeg altså ikke, når det allerede er valgt «ingen datagrense». Helt ubrukelig, arrogant og frekk kundeservice. Styr unna. Kastet bort masse av tiden min til ingen nytte. Betal heller noen kr ekstra hos et seriøst selskap.
Hei Joakim, Først og fremst leit å høre at det var slik du opplevde ditt kundeforhold hos oss. Ser her at det skyldtes en bug hos vår systemleverandør som gjorde at det fortsatt var sperret for mobildata, selv om sperringen så ut som at den var fjernet fra din side. Feilen er nå rettet slik at det fungerer som det skal. Beklager ulempene dette medførte for deg. Jeg ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning, så skal vi sørge for at du blir happy :) Oskar // Happybytes
Hei. Jeg har vært abbonent hos Happybytes i to perioder. Har alltid fått topp kundeservice.Anbefaler alle å bruke selskapet.
Hei Terje, Så godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår, og takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes
Alltid raske, løsningsorienterte og hyggelige når en trenger hjelp, enten en har tullet til noe selv, eller det er noe annet å løse. Vært kunde i flere år, og blir her.
Hei Andre, Takk for veldig hyggelig omtale og skryt, dette blir vi happy av å høre! :) Oskar // Happybytes
God driftsikkerhet og kapasitet(GB/MND) i utlandet.
Hei Arild, Takk for omtale, godt å høre at du er fornøyd med driftsikkerhet og kapasitet i utlandet :) Oskar // Happybytes
Oppdatering: Skrev feil i min tidligere omtale. Jeg tok kontakt med dem på chat, ikke telefon. De har lest igjennom dialogen vi hadde på epost, men ikke på chat, hvor det meste av samtalen ble gjort. Innkludert sjekk av instillinger og abonnementet. Så det de svarer stemmer ikke. Alt jeg skriver er en direkte gjengivelse, men dette firmaet kommer med nye unnskyldninger for hvert problem. De ber også kunder som opplever dårlig service å skrive til dem, men når man kommer i privat dialog blir de svært mindre behjelpelige dessverre. Åsa B.
Hei Åsa, Takk for rettelse av din tidligere omtale. Og igjen, leit å høre at du opplever oss slik. Alt av dialog på e-post og chat er lest gjennom her og konklusjonen blir nok det samme som sist. Som nevnt så får vi dessverre ikke gjort noe med hvor Telenor har dekning og ikke, så dersom du ikke har Telenor dekning der du bor vil jeg anbefale deg å bytte til et selskap med Telia eller Ice dekning. Husk å sjekk dekningskartet før du bytter. Ønsker deg velkommen som kunde hos oss ved en senere anledning, dersom Telenor får bedre nett der du bor, eller om du flytter til et sted med Telenor dekning. Oskar // Happybytes
Dette var en veldig god opplevelse, rask hjelp og god service
Hei Bartlomiej, Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Hadde Ice mobil og var meget misfornøyd med det meste.Byttet til Happybytes og godt fornøyd med dekning, gode priser og en rask service på chat.
Hei Jan, Så godt å høre at du er fornøyd med byttet til oss :) Og takk for omtalen! Oskar // Happybytes