Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som regel svar på henvendelser innen ca. 1/2 time!
Her slipper du å betale dyrt for datapakker som er inkludert i alle abonnement. Du betaler kun for det du faktisk bruker. Hvis du kun bruker telefonen til å ringe å sende meldinger så er dette topp. Hvis du bruker datatrafikk så må du vurdere hvor mye du faktisk bruker slik at du ikke møter noen overraskelser. Datatrafikk utover det som er inkludert blir fakturert pr mb. Personlig bruker jeg veldig lite mobildata. Kanskje 200mb på sommeren når jeg er på reise.
Er veldig fornøyd med Happybytes, det er rask og god service.
Dekninga kunne vært bedre, men det er vel Telenor så jeg forventer meg ihjel om jeg tror det blir noen bedring der. Ikke i går, ikke idag og ikke i morra Kundetjenesten er upåklagelig ikke bare har de rask postgang .. de har humor også.;)
Jeg har hatt abonnement hos Happybytes siden i høst og jeg er veldig godt fornøyd. Betaler for akkurat det jeg bruker og når jeg trenger hjelp får jeg rask og god hjelp fra kundeservice. Kan virkelig anbefale Happybytes
Kan trygt anbefale abonnement i Happybytes. Jeg et veldig forundret at det og ha telefon er så billig. Anbefaler på det varmeste.
Er ny kunde med flex. Dere skulle opplyst at når 500mb er oppbrukt at det blir stor kostnad med videre bruk. Til Andre operatører blir surfingen treg når grensen er nåd.. Dette er jeg veldig missfornøyd. Alt for dårlig av dere
Hei, Vi beklager at vi ikke har klart å gjøre deg til en fornøyd Happybytes-kunde. Du har hatt vårt Flex-abonnement og det skiller seg fra de fleste abonnement på markedet ved at man kun betaler for mobildata man faktisk bruker. Det betyr at Flex-abonnementet ikke har datapakker (utover de inkluderte 500MB). Som Flex-kunde betaler man dermed for 1,27 GB hvis det er man har brukt, ikke en pakke på f.eks 3GB. Vi tilbyr videre mulighet til å legge på en såkalt databrems. Det vil si at du setter en grense for hvor mye mobildata du kan bruke før surfingen blir treg sånn som du sier. Man kan sette databrems selv på Min Side, i vår app eller ved å ta kontakt med vår kundeservice. Vi hadde håpet at konseptet kom tydelig frem på våre nettsider, og når man bestiller. I oppsummeringen på bestillingen oppgir vi blant annet at «500MB data til bruk i Norge og EU/EØS-landene er inkludert. Du betaler kun for mobildata du bruker utover dette». Igjen så beklager vi at vi ikke har klart å gjøre deg fornøyd, men vi håper at vi kan få sjansen igjen ved neste korsvei. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes