Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var meget fornøyd med Happybytes frem til de innførte ny tjenesteplatfom og det kom nytt sim-kort i posten. Etter dette har jeg opplevd mye ustabilitet på telefondekningen. Et annet stort minus er at wifi-tale forsvant etter det nye sim-kortet kom. Jeg er avhengig av wifi-tale da jeg jobber i Nordsjøen og må nå gå 14-dager uten fungerende telefon. Happybytes behandlet dette som en fillesak og ser ikke viktigheten i at en ny tjenesteplatform bør være like god eller bedre ved innføring. Jeg velger nå å skifte leverandør.
Har hatt flere samtaler med kundeservice dems og må si at de vet nøyaktig hvordan kan de hjelpe folk med problemer
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Jonas. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Fikk rask og god hjelp via chatten. Enkelt å bytte abonnement
Så bra Ole. Vi har forsøkt å gjøre det så enkelt som mulig å bli Happybytes-kunde. Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Jeg får ikke inn IPv6 på mobildata etter at jeg byttet til Happybytes sitt SIM-kort i dag, og det dukker heller ikke opp VoLTE-logo på min Moto One Zoom. Dette er over gjennomsnittet rart når Telenor (som Happybytes får nettet sitt fra) har begge deler.
Tjenstene er der men det er dessverre ikke vi som styrer oppsettet i operativsystemet telefonen din. Alle produsentene har tilgang til vårt tjeneste-oppsett men det tar dessverre litt lenge tid hos noen av de minde produsentene. Vi håper som deg at dette kommer på plass så snart som mulig. Thomas // Happybytes
Kundeservice svarer raskt på spørsmålene og er alltid blide og hyggelige. Er veldig fornøyd med Happybytes. Mye data til en veldig god pris, og med veldig god Telenordekning. Mye bedre enn Ice og Telia sine nett.
Her var det mange hyggelige tilbakemeldinger Raymond 😊 Supert å høre at du er happy med oss og tusen takk for herlig omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Bra priser, spesielt bra i utlandet sammenlignet med andre. Hadde behov for å re-aktivere et sim kort som jeg fant etter å ha sperret det. Tok kontakt med chat og fikk saken løst på minutter. (under åpningstid).
Flott å høre at du er happy med oss N 👍🏻. Takk for både hyggelig tilbakemelding og fin omtale. Thomas // Happybytes
I had an issue because of my own mistake when changing the subscriptions, and the service reached out to me quickly and helped without any hassle. Thanks!
Great to hear that you got the help you needed Anastasia. We're here to help. Thank you so much for nice feedback and positive review 🙏🏻 Thomas // Happybytes