Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjapp tilbakemelding på min henvendelse og saksbehandler løste saken umiddelbart.
Hei Olav, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundesenteret vårt :) Vi legger stor vekt på god kundeservice og da er det alltid hyggelig med gode tilbakemeldinger, så takk for det :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Når jeg er hjemme og i nærheten av internett, fungerer alt som det skal. Men når jeg er på hytta, selv om det er 4G Telenor-dekning på telefonen, opphører bruken av Google, lesing av aviser og flere andre apper. Disse funksjonene var OK med det tidligere Telenorabonnementet jeg hadde. Spørsmålet mitt er derfor: Er det noe galt med det abonnementet jeg har?
Hei Atle, Dersom det er dekning så skal internett fungere likt via 4G som over WiFi, så dette hørtes veldig rart ut. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice enten via epost ([email protected]), eller via chat på nettsiden eller facebooksiden. Di vil hjelpe deg med å finne ut av hvor feilen kan ligge. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Svært billig å ringe utlandet og spesialnummer i forhold til andre operatører. Billigste fri ringing og sms i Norge? Kundeservice er kjapp og effektiv. De følger opp bedre enn jeg er vant med fra andre operatører.
Hei G. K. P. Takk for god omtale. Veldig hyggelig at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicene vår :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Etter flere måneder fant jeg ut at jeg var blitt fjernet fra 1881 da jeg gikk over til Happybytes. De hadde ikke meldt fra til 1881!
Hei Karin, Vi har ikke sendt noen informasjon til 1881 som tilsier at du skulle blitt fjernet derfra, men om du er blitt det så kan du gå inn på Min Side og slå på "nummeropplysning" under fanen for tjenester. Da vil det bli sendt informasjon om at du ønsker å stå oppført der. Godt å se at du ellers virker fornøyd :)
Så langt er jeg veldig fornøyd. Billig og bra respons på service.
Hei Per, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Vi skal gjøre vårt ytterste for at det skal fortsette sånn. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Rimelig og bra, hvis du bruker mye data, eller ingen data. Hvis du kun ringer, sender sms/mms, er dette det beste. Bruker du bare litt data, blir det dyrt. Tilleggstjenester er også rimelige, og noen er kostnadsfrie. Fakturering fungerer også, men pass på at du blir portert over i begynnelsen av måneden, da en en blir fakturert for full måned uansett om en har hatt abonnement i f.eks bare i 2 dager i slutten av måneden. Anbefales til de som bruker ingen data, eller mye data!
Hei Arne, så bra du er fornøyd :D men man betaler ikke for en hel måned uavhengig av når man porterer, man betaler kun fra dagen man porterer til slutten av måneden, dvs porterer du når det er igjen 2 dager av en måned, betaler du kun for 2 dager den måneden :) - Mvh Lars // Happybytes
Jeg har hatt to tlfnr og to abonnement med to adskilte faktura hos samme leverandør, (både Telia og Talkmore) men det går ikke hos Happybytes. Kan bare ha ett abonnement, dvs kun en faktura i flg deres kundeservice. Jeg ønsker å ha en faktura for hvert nr., men det går ikke, i motsetning til hos f.eks Telia eller Talkmore. Så da kan jeg ikke flytte det andre abonnementet mitt til Happybytes.
Hei Eke, Det hender vi får inn nye problemstillinger som vi dessverre ikke har løsninger for på stående fot. Vi prøver alltid å finne løsninger som fungerer for kundene våre. Som regel lykkes vi, som i dette tilfellet, men av og til må vi rett og slett henvise videre. Håper du er fornøyd med løsningen du har nå :) Mvh, Mathias fra Happybytes