Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er ofte i Thailand og her ble jeg skikkelig positivt overrasket over prisen på databruk, for den er den samme som hjemme. Jeg kjenner ikke til noen andre som tilbyr dette. Her i landet har jeg samme dekking som Telenor, fart og bruk er fantastikk, også 5G der det er tilgjengelig. Jeg har Happybytes Flex som betyr fri tale og sms, samt at jeg bare betaler for den date jeg bruker. Bruker jeg ikke data så betaler jeg ikke for date. Prisen blir lavere etter hvor mye data jeg bruker. Billigst i verden kan jeg tenke meg, i hvert fall i Thailand. Kan anbefales på det sterkeste.
Takk for en veldig happy omtale Paul :) Godt å høre at du er så fornøyd med oss og at du anbefaler oss videre. Oskar // Happybytes
Veldig god kundebehandling, rimelig og god kvalitet
Takk for en hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Billig, bra, rask og god kundeservice. Beste mobilselskapet jeg har hatt!!
Godt å høre at du er fornøyd, takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Rask kundeservice. Eneste som er litt minus er appen.
Takk for tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :)
bra pris og kundeservice men litt dårlig dekning,den må bli litt bedre
Godt å høre at du er fornøyd med priser og kundeservice vår. Dekningen på nettet til Telenor skal være bra, så her er det mulig at lokale forhold der du bor som kan påvirke opplevelsen din. Oskar // Happybytes
De overfakturerer kundene sine. Når jeg har informert om att bruker er 7år gammel, og må ha sperre for alle betalte tjenester, da forventer jeg som kunde att de gjør det! abonement til 70kr mnd. for og ringe og sende sms. ikke noe betaling ut over det! Men nei da.... De endrer avtalen og sender faktura for datatrafikk i tilleg til de 70kr mnd! og når jeg klager, henviser de til forbrukerklagenemda. har gjentatt seg så mange ganger nå att jeg har sakt opp. flyttet til ett selskap som forhåpentlig vis gjør det de skall. anbafaler ingen og ha noe med "Mabybites" og gjøre, om du ønsker forutsigbarhet og klare avtaler.
Hei Fredrik, Kjenner meg ikke helt igjen i omtalen du gir av oss her. Du ble, i likhet med alle andre Flex kunder, informert om en endring på abonnementet den 29/01/21 i en e-post fra oss. Som med andre mobilselskaper må våre kunder også betale for forbruk som er utover det som er inkludert. Oskar // Happybytes
Veldig fornøyd med Happybites, har ennå ikke passert 1GB om dagen. Savner en oversikt over totalt månedsforbruk på data og synes ikke alltid telenordekningen er god nok. Skulle ønske de hadde teliadekning.
Hei Victor Hyggelig at du er fornøyd med oss. På "min side" og i Appen vår finner du alltid både løpende og samlet oversikt over dataforbruket ditt. På "min side" får du også detaljert oversikt/grunnlag på månedlig faktura. Teliadekning kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Thomas // Happybytes