Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ville bytte tilbake til happybytes å aktivere mitt gamle simkort. Fikk raskt svar på chat og mail, å fikk aktivert samme dag! 😃
Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde - og det raskt! :) Oskar // Happybytes
Kanskje verdens kjappeste og medgjørlig kundeservice?! Får svar med engang å ting går i orden 👌👏👏
Herlig og høre Bjørn. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Helt fantastisk hjelp av kundeservice. Bra dekning og rask kundeservice. Anbefaler absolutt.
Når du er happy blir vi veldig happy 😃 Tusen takk for at du valgt oss Marek, og mange takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Generelt enkelt og bra og stort sett fornøyd. MEN: Telefonkonferanse på iphone (slå sammen flere samtaler) fungerer ikke slik det gjør med Telenor sitt nett. Happybytes sier det skal fungerer, men det gjør det ikke. Får svar fra kundeservice om at det kan gå dager til uker på å svar på hvorfor.
Dette må vi finne ut av Paul. Bruker dette nesten daglig selv (med Iphone) uten problemer, så det var litt merkelig. Når vi må feilsøke via Telenor tar det dessverre en del mer tid for kundeservice. Men vi skal finne ut av det. Thomas // Happybytes
Happybytes, nei, Her i hjemmet ble det omdøpt til "Crappybytes" rimelig raskt. Aldri har jeg vært borti et dårligere tilbud. Jeg har mistet dekning i Oslo sentrum, på ferie tar det timevis før man får dekning etter å ha skrudd av flymodus, og hastigheten, vel, det går ikke alltid fort for å si det slik. Når jeg så byttet over mobilabb. den 1. februar kl 04:00 til en annen operatør, tar Happybytes betalt for hele februar periode. Jeg tenkte at dette bør det være enkelt å ordne med kontakt med kundeservice, men nei, de står på sitt og skal ha betalt for hele februar. Her er det bare å holde seg langt unna. Det finnes langt mer seriøse aktører og bedre aktører der ute til lignende pris.
Leit å høre at det var slik din opplevelse av oss ble. Ønsker deg velkommen som kunde hos oss ved en senere anledning, så skal vi gjøre det vi kan for å levere på forventningene dine igjen :) Oskar // Happybytes
Telenor har generelt dårlig dekning, spesielt her på Sunnmøre. Når det gjelder denne leverandøren, så betaler jeg ekstra når jeg ringer til Sverige, så inkluder EU/EØS er vel NEI. Ikke vært i kontakt med kundeservice, så kan ikke si noe om det.
Hei Lars. Utgangspunktet vårt jo litt vanskelig når du vet dekningen faktisk ikke er optimal. Når de gjelder det du nevner om "roam like home" så er det altså når du er i et EU land. Samtaler fra Norge til Sverige er altså noe annet og følger egen takst. Thomas // Happybytes
Trengte hjelp til å heve sperringen på et sim-kort. Det gikk fort og greit :)
Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Svein H. Takk for hyggelig tilbakemelding og god omtale. Thomas // Happybytes