Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Trengte hjelp til å heve sperringen på et sim-kort. Det gikk fort og greit :)
Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Svein H. Takk for hyggelig tilbakemelding og god omtale. Thomas // Happybytes
Hastigheter på mobilnettet er dårlig, vedvarende i Sundet på Eidsvoll, ingen 5G deknimg
I følge dekningskartet skal det i utgangspunktet være svært god dekning på 4G+ i Sundet så det var litt rart at du opplever noe annet. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan de se på om det skyldes noe annet. Thomas // Happybytes
Billig og alltid god dekning. Men det beste av alt er at man kun blir påminnet en gang i mnd. hvilken leverandør man benytter, når fakturaen kommer. Altså ingen mas i sms eller epost, ingen "kunderådgivere" som ringer å prøver å selge deg ekstra tjenester. Null mersalg. Har hatt de noen år nå og er superfornøyd.
Tusen takk for at har valgt og fortsatt velger Happybytes Anders. Det gjør oss veldig happy. Takk også for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Veldig raske på kundeservice og hjelper med å løse problemer sammen.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding til teamet på kundeservice Milosz. De settes pris på 🙏🏻 Takk også for god omtale. Thomas // Happybytes
Fikk gode instruksjoner av (anonymisert navn) på Chat til Happybytes. Han sendte meg lett forstålig bruksanvisning på chaten pungt for pungt over manuelt oppsett av mms og mobildata.
Flott å høre at du fikk god hjelp på kundeservice Geir. Det er viktig. Takk også for hyggelig tilbakemelding og god omtale. Thomas // Happybytes
Mislikte Happy(?)bytes fra første stund. Man kan ikke snakke med noen på kundeservice, kun i chat på nett. Og de er utilgjengelige i helgene. Mye svada fra kundeservice. Her er noen punkter som gjør at jeg aldri kommer til å velge dem igjen: 1. Dekning. Man skal liksom ha Telenor-dekning, men jeg opplevde å ha 2 streker der jeg har hatt 4 streker. 2. Samtalekvalitet. Dårlig kvalitet på samtaler til mobiler hos Telia, ICE og Telenor. Kundeservice kom med en dårlig forklaring på at det skulle fikses i løpet av dagen hos Telenor og ICE (skjedde ikke på den uken jeg hadde igjen), Telia i løpet av måneden. Lyden var så grøtete at det ikke var mulig å oppfatte hva som ble sagt. 3. Jeg fikk en forklaring på at en telefon som tidligere har brukt 4G ikke har det. Merkelig at den igjen har 4G etter bytte bort fra Happybytes. 4. Antar at dårlig dekning gjør at min nye telefon (S23) fikk dårligere batterikapasitet. Gikk fra 4d 4t til såvidt over 3 dager uten å bruke telefonen mer enn vanlig. 5. Fikk "advarsel" om lokketilbud etter start av abonnement hos Happybytes. "Kommer mest sannsynlig" til å få det fra forrige mobilleverandør i løpet av en uke eller to. Oppleves som useriøst. Gjør noe med dekningen deres så slipper dere å miste kunder. Jeg anbefaler ingen om å bli kunder hos Happybytes.
At du velger noe du egentlig misliker gjør jo utgangspunktet litt vrient. Blir et sammensurium at misoppfattelser og påstander som ikke stemmer men uansett dumt vi ikke kunne finne en måte å gjøre deg happy på. Thomas // Happybytes
For dårlig at man ikke kan overføre data fra en i familien til en annen.
Takk for innspill Ea. Thomas // Happybytes