Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jag har et abonnement som jeg betaler 70,- i mnd. Dette er glimrende for meg som ikke trenger mobildata da jeg kun ringer, sender sms og bruker wifi.
Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd Geir 👍🏻 Thomas // Happybytes
Svarer utrolig raskt på henvendelser og er superimøtekommende og behjelpelige!
Tusen takk for veldig fin tilbakemelding Guro 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Veldig raskt svar ved henvendelse, bra nettside og fin pris. 😊
Takk for hyggelig anbefaling 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Det var raskt svar og hyggelig. Jeg merket at kundeservice var også tålmodig. Jeg har ikke bestilt et mobilabonnement fra Happybytes enda.
Takk for hyggelig omtale. Håper å se deg som kunde hos oss 👍🏻 Thomas // Happybytes
Mye data for pengene. God og effektiv kundeservice.
Både BILLIG og BRA der altså 🙌🏻 Tusen takk for tilbakemeldingen. Thomas // Happybytes
Veldig hyggelige folk på kundesenteret og de hadde god greie på det de jobbet med. Hurtig og god løsning på problemet.
Hei Odd, Vi jobber målrettet og nitidig med å alltid kunne gi den beste kundeservicen. Glad for å høre at det også var din opplevelse. Thomas // Happybytes
Etter dag 1 var det problemer med telenor nett. Tok kontakt for å høre hva som var problemet. Ble møtt av en lite hyggelig servicemedarbeider på messenger, som ikke kunne bruke verken punktum, store bokstaver eller spørsmålstegn. Lite imøtekommende. Flere spørsmål jeg hadde ble svart med klipp og lim fra vilkår. Lite imøtekommenhet på service, og robotaktige svar - dog med dårlig skrivestil. Med henvendelse at jeg opplevde det som dårlig service, ble jeg fortalt de hadde mange gode anmeldelser. Som om min betydning var null verdt. Det var flere misforståelser via messenger, både hva jeg mente og hva som ble skrevet pga dårlig skrivestil. Byttet operatør etter dette useriøse møtet med menneskene bak happybytes.. Konstruktiv tilbakemedling med møting av kunde vil hjelpe dere å vokse. Jeg har hatt mange ulike opratører oppigjennom. Dette er det mest lavmeldte og useriøse jeg har opplevd på kundeservicefronten. Anbefales ikke.
Nettverksproblemer hos Telenor er dessverre ikke noe vi rår over. Beklagelig at vi ikke kunne gjøre deg fornøyd. Thomas // Happybytes