Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det var raskt svar og hyggelig. Jeg merket at kundeservice var også tålmodig. Jeg har ikke bestilt et mobilabonnement fra Happybytes enda.
Takk for hyggelig omtale. Håper å se deg som kunde hos oss 👍🏻 Thomas // Happybytes
Mye data for pengene. God og effektiv kundeservice.
Både BILLIG og BRA der altså 🙌🏻 Tusen takk for tilbakemeldingen. Thomas // Happybytes
Veldig hyggelige folk på kundesenteret og de hadde god greie på det de jobbet med. Hurtig og god løsning på problemet.
Hei Odd, Vi jobber målrettet og nitidig med å alltid kunne gi den beste kundeservicen. Glad for å høre at det også var din opplevelse. Thomas // Happybytes
Etter dag 1 var det problemer med telenor nett. Tok kontakt for å høre hva som var problemet. Ble møtt av en lite hyggelig servicemedarbeider på messenger, som ikke kunne bruke verken punktum, store bokstaver eller spørsmålstegn. Lite imøtekommende. Flere spørsmål jeg hadde ble svart med klipp og lim fra vilkår. Lite imøtekommenhet på service, og robotaktige svar - dog med dårlig skrivestil. Med henvendelse at jeg opplevde det som dårlig service, ble jeg fortalt de hadde mange gode anmeldelser. Som om min betydning var null verdt. Det var flere misforståelser via messenger, både hva jeg mente og hva som ble skrevet pga dårlig skrivestil. Byttet operatør etter dette useriøse møtet med menneskene bak happybytes.. Konstruktiv tilbakemedling med møting av kunde vil hjelpe dere å vokse. Jeg har hatt mange ulike opratører oppigjennom. Dette er det mest lavmeldte og useriøse jeg har opplevd på kundeservicefronten. Anbefales ikke.
Nettverksproblemer hos Telenor er dessverre ikke noe vi rår over. Beklagelig at vi ikke kunne gjøre deg fornøyd. Thomas // Happybytes
Raskt svar på epost og messenger. God dialog. Enkel hjemmeside.
👍🏻
Epost jeg sendte til support ble svart på imponerende 7 minutter.
Hei og takk for hyggelig tilbakemelding🙏🏻 Vi jobber hele tiden for å gi den beste kundeservicen og svare så fort (og godt) som mulig. Thomas // Happybytes
Markedsføringen er / var villedende i og med at det ble poengtert at det var 30GB tilgjengelig pr måned, uten å utheve at det begrenset seg til 1GB pr dag og etter det må det kjøpes pakker på 1 GB til 19 kroner pr stk. Hvis ikke blir du i realiteten stengt ute slik jeg ble ganske tidlig på ettermiddagen og tapte to styremøter og en masse med eposter. Det var ikke mulig å logge inn for å kjøpe ekstra pakke for alt gikk i time out. Jeg hadde en Windows oppdatering tidligere den dagen og gikk da i 1GB taket. Det er helt feil å markedsføre 30GB pr måned når det er 1 GB pr dag som teller. Dette abonnementet er dyrere for meg med kun en ekstra pakke i måneden, sammenlignet med det abonnementet jeg hadde før. Kundeservice er også helt elendig, ingen telefon, chatte via Messanger, dette er ikke seriøst og gjennomtenkt. Her er det noen som har tenkt å tjene raske penger. Jeg bytter abonnement hvis jeg må kjøpe flere ekstrapakker. ABK
Det du skriver stemmer jo slett ikke. - Det kommer klart frem på abonnementet Mye Data at man får 1GB per dag. Aktiver du "auto-data" får du inntil 4 GB ekstra til kun 19,- per GB. - Både før og når man blir kunde hos oss er vi veldig klare på at vi benytter chat og epost. Det får vi strålende tilbakemeldinger på da vi kan svare våre kunder svært raskt. - Skal vi kunne tilby de beste prisene må vi også være kostnadseffektive. Det har veldig lite med "raske penger" å gjøre. Jeg syntes det er flott at kunder kan gi både ros og ris men det er fint om man forsøker å holde en noe mer saklig tone en det du evner her. Thomas // Happybytes