Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg chattet med en kundebehandler hos Happybyes over dårlig dekning og data. Flere samtaler faller ut og det er nesten umulig å gjennomføre en samtale uten at de brytes. Datahastigheten er også treg og oppleves ustabil. Dette fortalte jeg kundebehandleren og hjalp til med dokumentasjon fra et Telenor simkort vs Happybytes. Happybytes kom dårligst ut. Dekningen var 2 -3 streker mens Telenor simkortet hadde fullt. Kundebehandleren prøvde hele tiden og legge problemet over på telefonen min, men samboeren min har akkurat samme problem, og det fungerer jo fint med Telenor simkort. Kundebehandler skulle sende inn dokumentasjonen til Telenor men måtte vente på svar før noe kunne gjøres. Så da må jeg vente på svar og leve med dette til da, spurte jeg? Så sa han, Hva vil du vi skal gjøre? Vi kan ikke ordne bedre dekning på dagen. Dere kan la meg få bytte leverandør og slippe å betale. Jeg har faktisk betalt for 1 måned allerede for et nesten ubrukelig abonnement. Da drar han frem at jeg har snakket 8 timer og brukt 18 gb data. Dette mener han tydeligvis beviser at abonnementet fungerer til en hver tid. Ja det fungerer, men ikke over alt og godt nok! Jeg har måttet kompensere med et Telenor simkort for å få en bedre opplevelse. Dette mener tydeligvis happybytes er greit. Jeg skal måtte betale for dette og må muligens betale for nåværende måned i tillegg, selv om jeg har sagt i fra at jeg ikke er fornøyd og vil bytte. Jeg vil ikke anbefale happybytes til noen!!! Dett er den verste kundebehandlingen jeg har vært borti!
Nettverket kan ikke "se" forskjellen på et Telenor-SIM og et Happybytes-SIMkort. Det har vi fremlagt bekreftelse fra Telenor for deg. Er beklagelig at du ikke er fornøyd med svarene fra oss men at man ikke får det helt som man vil er ikke ensbetydende med dårlig service. Thomas // Happybytes
Jeg fikk mer data på ice abonnement men data hastigheten var veldig dårlig. Har er høyere hastigheten.
Hos oss vil du alltid få raskeste tilgjengelig hastighet i nettet. Både på 4G og 5G. Takk for omtale. Thomas // Happybytes
Ble overfakturert i sommer, tok kontakt med kundeservice uten å få noe god hjelp. Dårlig service!
Sånn skal det ikke være. Vi klarer ikke helt å plassere saken din så ta gjerne kontakt med oss så skal vi finne ut av det. Thomas // Happybytes
Har hatt happybyte lenge nå. Gode priser, ryddig og presis fakturering. Og en kundeservice som er rask, hyggelig og utfyllende. Har ikke hatt ett eneste problem med happybytes siden oppstart og kommer ikke til å skifte leverandør sålenge de holder denne standarden. Anbefales!
For en herlig tilbakemelding å få TK 🙏🏻. Vi lover å stå på for å levere like bra hver dag vi 👍🏻 Tusen takk for flott omtale og anbefaling. Thomas // Happybytes
Veldig fornøyd med både kundeservicen, dekning og pris.
Både billig og bra altså. Akkurat slik det skal være hos oss 👍🏻 Tusen takk for flott omtale Lisbeth. Thomas // Happybytes
Det er problematisk og registrere seg på nettverk, eller man får ikke registrert seg i det heletatt i utlandet (Testet i Sveits, Liechtenstein og Italia). Jeg vet forøvrig meget godt hvordan man skifter nettverk manuelt på mobiltelefonen, noe som blir påpekt som den eneste løsningen, av både kundeservice og daglig leder. Av både ks og dl, får man til svar «du er problemet» pakket inn i en fin boks, noe som viser at happy garanti gjelder kun så lenge bedriften er happy med å ikke refundere ufornøyde kunder. Hvis man skal teste abonomentet og er på farten, ha en telefon i backup.
Vi har etter best evne forsøkt å forklare deg at vi ikke kan finne noen logisk årsak til at du har opplevd det du beskriver. Vi har mange tusen kunder på ferie i utlandet i løpet av sommeren som ikke har hatt noen problemer med dette. Når det gjelder vår Happy-garanti så er det et vilkår at man har har vært kunde i minimum 3 mndr. Uansett beklager jeg at vi ikke kunne få til et happy kundeforhold med deg. Thomas // Happybytes
God kundeservice, rimelig og greit abonnement hos Happybytes.
Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale Bjørn G. Thomas // Happybytes