Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Topp service. Svarer på mail / Chat ila. noen minutter 😊
Hei Saimax, Tusen takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Ikke hatt abonnementet lenge nok til å gi en vurdering, men kundeservice har vært veldig effektiv og behjelpelig.
Hei Gjermund, Takk for omtale, og godt å høre at du allerede er fornøyd med oss og vår kundeservice. Oskar // Happybytes
Savner støtte for tvillingsim, og satte nylig vesentlig opp prisen på abonnementene våre.
Hei Frode, Takk for omtale. Tvilling-SIM er per nå tilgjengelig for abonnementene Flex, 2 GB og 10 GB. Dersom det er på øvrige abonnement du ønsker dette, så skal vi notere det og ta det med oss videre. Oskar // Happybytes
Vært kunde av Happybytes i 3 år, aldri hatt noen problemer med de. Men etter siste prisøkning har jeg valgt å bytte. Synd de ikke tilbyr abonnement med 5GB data.
Hei Anders, Takk for omtalen. Godt å høre at det er fungerte bra de årene du var kunde her, men leit å høre at du valgte å forlate oss. Vi noterer oss ønsket om en 5 GB pakke, og så ønsker jeg deg hjertelig velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning. Oskar // Happybytes
Fikk hjelp til å sette igang ny ukjent mobil. Klare alternativer satt frem, riktig løsning ble presentert.
Hei Bea, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og takk for omtale :) Oskar // Happybytes
Selvom du skrur på sperrer på hjemmesiden deres såbryr de seg lite om den. Om det er maksimalt 1500kr sperre på er den usynlig for dem.
Hei Ronnie, Litt usikker på hva som har vært problemet her, men en grense vi har på kr 1500 er den generelle kredittgrensen for privatkunder. Det tar noe tid i nettet før denne faktisk slår inn, så dersom man blir belastet veldig mye i løpet av veldig kort tid (Strex, satelittbruk, utlandet etc.), så kan det være at man klarer å bli belastet et beløp utover kredittgrensen. Ta kontakt med kundeservice hvis du lurer på noe eller trenger hjelp, så skal vi få sett på dette for deg. Oskar // Happybytes
Styr unna! De har telenor dekning, så de har grei dekning, men pass på hvis dere noen sinne skal bytte leverandør. Gud forby dere bytter tidlig i måneden. Da må dere betale for hele gjenstående måneden. Styr unna!
Hei Svein, Leit å høre at det er slik din opplevelse av oss endte. Angående fakturering så er det vanlig bransjestandard at man fakturerer for kommende måned, dermed anbefaler vi å utportere i slutten av måneden for å få mest ut av begge abonnementene måneden byttet skjer. Vi er også et av få selskaper (som jeg vet om) som faktisk sender en SMS til kunder som skal forlate oss, for å informere om nettopp dette. Ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning. Oskar // Happybytes