Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempebra dekning og vært prisen og billig! Nå har nesten hele familien dette abonnementet!😁👍🤩
Så bra å høre at du er fornøyd med både dekning og pris :) Oskar // Happybytes
I tillegg til å ha markedenes billigste priser i Norge, er også Happybytes blant de aller billigste på utenlanssamtaler. Ofte må man velge mellom billig priser i Norge og dyre utenlandssamtaler hos andre mobiloperatører, men hos Happybytes får du både billige priser i Norge og til/fra utlandet. Jeg sparte mye på å skifte til Happybytes. Kundeservicen er også upåklagelig :-)
Takk for hyggelig omtale Andreas. Godt å høre at du sparte mye på å bytte til oss, og at du har glede av de billige utlandsprisene våre. Oskar // Happybytes
I motsetning til et stort, kjent selskap, T............; er det veldig greit her å få hurtig kontakt dersom man sitter på spørsmål og vil ha hjelp med et problem.
Takk for hyggelig omtale Grete. Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår, og hvor hurtig du får svar :) Oskar // Happybytes
HAPPYBYTES ER BEST . JEG BYTTET FRA ICE OG VILLE ALDRI Gått tilbake. Billig å ringe til utlandet også. I juleferien har jeg vært i utlandet Afrika og det var så billig å ringe til Norge å motta. 2 kr per min for å motta. 2 kr per MB data. Onecall og Ice var 99 kr per MB. Absolutely garbage. HAPPYBYTES er best
Takk for hyggelig omtale Abdi. Vi er stolte over å kunne tilby lave og gode utlandspriser, så veldig godt å høre at kundene våre også setter pris på dette :) Oskar // Happybytes
Tilbyr data til en pris ingen andre kan konkurrere med.
Bra: Bruker Telenor nettet. Enkel hjemmeside som er rask og intuitiv å navigere. Raskt svar fra support. Bruker ikke mobildata så mye så greier meg med det rimligste abonnementet til kr.70,-/mnd. Dårig: Ingenting så langt (etter ca. 3 mnd)
Takk for hyggelig omtale Hans. Godt å høre at du er så fornøyd med oss :) Oskar // Happybytes
Jeg bestilte et abonnement med 1 ny GB vær dag fra happybytes. No har jeg ikke fått 4g i det hele tatt de siste 5 dagene. Og det går heler ikke an og ringe til kundeservice. Det er nå av det værste jeg har vært borti. Jeg trur det er en grunn til at det bare koster 300kr for 30gb tilsammen i måneden. Det er bare så dårlig
Hei, Som det fremgår av våre nettsider er vår kundeservice basert på chat og epost. Vi får svært mange gode tilbakemeldinger på vår kundeservice. Problemet du beskriver er ukjent for oss og vi kan heller ikke finne noen sak på det hos oss. Fint om du kan ta kontakt med oss slik at vi kan finne ut av problemet. Mvh Thomas // Happybytes