Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble lovet kompensasjon + snarlig fiksing av problemet, dette for at jeg satt meg ned samme med kundeservice og feilsøkte problemene. Fortsatt den dag idag er ikke problemet løst. Jeg takker for meg, og kommer til å bytte leverandør imorgen.
Det er ikke hos oss dette ligger men hos leverandøren av sms-løsningen som sender ut nevnte passord. Vi har pushet på men er avhengig av den andre part. Beklagelig at dette har tatt litt tid. Thomas // Happybytes
etter simkortbytte virker ikke volte.tjenesten er aktivert men funker ikke.mye styr å sette opp 5g selv med innstillinger.idag fikk jeg sim kort fra plussmobil å alt er tilbake til normalen :)
Synd å høre at du har opplevd det slik. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Så fint med en kundeservice som svarer og følger opp i sterk motsetning til Telenor og Telia
Hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Trond. Takk for flott tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Utrolig kjapp hjelp fra kundeservice ved litt småplunder ved skifte av tjenesteplatform.
Flott det ordnet seg. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale Harald. Thomas // Happybytes
I starten var jeg veldig fornøyd med 1 om dagen abbonomenet til happybytes. Hadde bra deking, 4G og 5G så og si overalt jeg befant meg. Det varte frem til 11. mai da jeg fikk beskjed om at jeg måtte bytte ut simkortet med et nytt. Etter simkort-byttet har jeg sjeldent 5G og 4G nett, men heller LTE som ofte går veldig tregt. Hadde f.eks alltid god dekning på stedet jeg spiser lunsj i arbeidstiden, nå etter simkort byttet så er det veldig mye tregere en hva det var før.. Ser happybytes skylder på eldre tlf i andres anmeldelser, men i mitt tilfelle har jeg en relativt ny iPhone 14 Pro..
Mens 4G er "marketing-term" er LTE den tekniske beskrivelsen. Det er akkurat det samme. Ta en sjekke med kundeservice på om innstillingene på telefonen er satt opp riktig. Ingen grunn til at det skal være slik på en ny Iphone. Thomas // Happybytes
Hadde en utfordring med å stille inn delt internett på en iPhone men takket være eminent visuell veiledning kunne selv amatører finne ut av det! Takk for hjelpen...
Flott å høre at det ordnet seg Åge 👍🏻 Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Happybytes var helt ok før de innførte den nye "tjenesteplattformen" som medførte bytte av SIM kort. Etter dette har det bare vært trøbbel. De (Happybytes) insisterer på at "alt er som før", men det er det virkelig ikke. Har satt opp telefonen (Iphone 13) helt etter oppskriften til Happybytes og oppdatert til nyeste ios. Likevel oppleves det en dramatisk dårligere dekning og dataflyt etter sim kort bytte. Podkaster blir avbrutt og sms meldinger kommer ikke fram, bare for å nevne noe. Der man hadde stabil 5G dekning tidligere, er det nå såvidt man har et noenlunde LTE nett. LTE har jeg ikke sett på noen av mine telefoner siden Iphone 5 for ca 15 år siden. Alle mine venne/bekjente med en annen mobil abb.leverandør har stabilt 5G nett på samme tid/sted som meg. Likevel får man tilbakemelding fra Happybytes at "alt er som før" når man henvender seg til dem. Det er i grunn bare å ta seg en titt på dette nettstedet, eller f.eks. Trustpilot, for å skjønne at alt ikke er som før. Enten er det ren arroganse, eller så er det ren løgn. Er ferdig med dette selskapet nå. Betaler gladelig en 50-lapp ekstra i måneden for noe som faktisk fungerer. Til dere som vurderer Happybytes, STYR UNNA!
Vi benytter en moderne og veltestet tjenesteplattform som gir våre kunder mobiltjenester av høy kvalitet, på Telenors mobilnett. Plattformen tilrettelegger for effektiv drift av tjenester og innovasjon med og uten partnere som kommer våre kunder til gode. Det kan være mindre avvik i teknologi, terminologi og visning i display mellom operatører. Eksempler på dette er visning i displayet av LTE, tilsvarende 4G og 5G.Det er ingen grunn til at det skal oppstå feil eller at kvaliteten skal oppleves som lavere på vår eksisterende plattform kontra tidligere plattform/øvrige leverandører. Overordnet er våre kunder svært fornøyde med våre mobiltjenester, kapasitet og dekning fra Telenor. Det er alltid beklagelig når brukere opplever feil med våre tjenester. Feil kan og vil til tider forekomme på tvers av nettoperatører og mobiltilbydere, uavhengig av teknologi og leverandør. Som bruker er det viktig å dokumentere opplevde feil etter beste evne, så vi kan feilsøke med mest mulig konkret utgangspunkt for effektiv utbedring. Tilbakemeldinger fra kunder er den beste innsikten vi har i arbeidet med å kontinuerlig forbedre våre produkter, både gjennom kvalitetssikring og innovasjon. Som fremoverlent utfordrer vil vi fortsette å jobbe knallhardt for å gi kundene konkurransedyktige priser og høy kvalitet. Thomas // Happybytes