Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelte konsulenter det seg ut som resulterte at jeg gikk til konkurrentene med resten av familien få blir og teste happybytes. Snakke med Happybytes som jeg uttalte meg flere gang offentlig er som å snakke til vegg. Man bare gjenta det samme til 2-3 forskjellige konsulenter på mail men de registrere feil . Av oss 4 ingen fikk riktig registrert nummer uansett 3 samtaler om samme problem. Til slutt da vi skal ta i bruk sim kortene viste seg at min kona har fått 2 stk men jeg fikk ingen. Konvolutt med mitt navn innholdet sim til jentungen og videre. Da de 3 startet med happy da fikk de ikke mulighet å ringe pappa. Mitt nummer var blokkert pga ett eller annet. Aldri opplevd så mye tull med noen telefon selskap.
Ikke helt sikker på om jeg helt forstår hva som har gått galt her, men uansett leit å høre at du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Like god dekning som Telenor, men bedre kundeservice og lavere priser. Eneste jeg har å utsette er at det ikke går å avslutte et abonnement på websidene deres.
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss Inge. Ønsker du avslutte et abonnement er det gjort på en 30 sek chat med kundeservice. Takk for fin omtale og tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Jeg ble lovet kompensasjon + snarlig fiksing av problemet, dette for at jeg satt meg ned samme med kundeservice og feilsøkte problemene. Fortsatt den dag idag er ikke problemet løst. Jeg takker for meg, og kommer til å bytte leverandør imorgen.
Det er ikke hos oss dette ligger men hos leverandøren av sms-løsningen som sender ut nevnte passord. Vi har pushet på men er avhengig av den andre part. Beklagelig at dette har tatt litt tid. Thomas // Happybytes
etter simkortbytte virker ikke volte.tjenesten er aktivert men funker ikke.mye styr å sette opp 5g selv med innstillinger.idag fikk jeg sim kort fra plussmobil å alt er tilbake til normalen :)
Synd å høre at du har opplevd det slik. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Så fint med en kundeservice som svarer og følger opp i sterk motsetning til Telenor og Telia
Hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Trond. Takk for flott tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Utrolig kjapp hjelp fra kundeservice ved litt småplunder ved skifte av tjenesteplatform.
Flott det ordnet seg. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale Harald. Thomas // Happybytes
I starten var jeg veldig fornøyd med 1 om dagen abbonomenet til happybytes. Hadde bra deking, 4G og 5G så og si overalt jeg befant meg. Det varte frem til 11. mai da jeg fikk beskjed om at jeg måtte bytte ut simkortet med et nytt. Etter simkort-byttet har jeg sjeldent 5G og 4G nett, men heller LTE som ofte går veldig tregt. Hadde f.eks alltid god dekning på stedet jeg spiser lunsj i arbeidstiden, nå etter simkort byttet så er det veldig mye tregere en hva det var før.. Ser happybytes skylder på eldre tlf i andres anmeldelser, men i mitt tilfelle har jeg en relativt ny iPhone 14 Pro..
Mens 4G er "marketing-term" er LTE den tekniske beskrivelsen. Det er akkurat det samme. Ta en sjekke med kundeservice på om innstillingene på telefonen er satt opp riktig. Ingen grunn til at det skal være slik på en ny Iphone. Thomas // Happybytes