Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I mine ører betyr full Telenordekning at jeg ville få 5g og wifi tale, men det får en ikke nå pga. ny «plattform» Forskjellig tilbakemelding på når dette blir tilgjengelig også. Dette burde det blitt gjort oppmerksom på før en blir abonnent. Prisen er bra da, det skal de ha, så når det andre er på plass blir det topp.
Vi har 100% full Telenor-dekning 👍🏻 5G godkjennes per mobilprodusent og på Apple kommer det nå i IOS 16.4 som skal være rett rundt hjørnet og på Android 13 er det allerede på plass. WiFi-tale er klart hos oss vi håper det også kommer i IOSén nå. Veldig nærme at alt blir tipp topp 👍🏻 Thomas // Happybytes
Very effective. React quickly and solve my problem within an hour. I had terrible experience with previous provider. I can recommend Happybytes as the best provider.
Thank you for choosing Happybytes and a big thanks for that great feedback and recommendation. Thomas // Happybytes
Synes Happybytes svarer godt på de spørsmålene jeg har, og det på en hyggelig måte. Har kun gode erfaringer med Happybytes. Gode priser og enkelt. Vil absolutt anbefale andre å ta i bruk!
Takk for veldig hyggelig omtale og anbefaling Mikael 👍🏻 Thomas // Happybytes
Har vært i kontakt m kundeservice for å få mobil data til å virke på min nye mobil . Utrolig hjelpsomme , og de loset meg i land . Mobil data virker nå .
Velkommen til oss og takk for hyggelig omtale Tommy. Thomas // Happybytes
Jeg har nettopp bestilt overføring fra OneCall. Jeg er veldig fornøyd med kundeservice og prosessen så langt. Men nytt abonnement er enda ikke aktivert, så jeg har ingen erfaring med å ha abonnementet. Grunnen til at jeg byttet TIL Happybytes er gunstig pris. Jeg bestilte også bytting en gang for noen år siden, men da ble mitt gamle abonnement deaktivert uten at det nye ble aktivert, og det var ingen som svarte hos Happybytes midt i juli. Etter noen dager gikk jeg tilbake til OneCall. Prøver igjen nå, og stoler på at kundeservice vil være tilgjengelig ma-fr hvis det trengs.
Velkommen til oss. Thomas // Happybytes
Startet dårlig, alle innstillinger for mobildata må legges inn manuelt. I tillegg fungerer ikke 4g tale og wifi tale, uten at telefonen er oppgradert til Android 13... I tillegg så kom det lflåsete svar fra kundeservice på mine spørsmål. Så min visitt hos dere ble kortvarig, bytte til ny leverandør ble bestilt på dag 3 som kunde. Kundeopplevelsen hos dere var et skritt tilbake i forhold til forventet!
Ja, på noen telefonmodeller er det sånn. Beklager at du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Jeg fikk anbefalt å gå ned til et billigere abonnement. Det har jeg aldri opplevd før. De svarer alltid raskt i chatten, og en gang jeg måtte ha nytt sim-kort kom de meg i møte fysisk med et nytt sim-kort på timen.
Riktig abonnement til riktig bruk er viktig Ina. Da blir det billigst. Flott å høre at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes