Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Happybytes priser og dekning er helt suveren. Det samme er kundeservicen, Her er ikke noe dill. Ingen "feller" eller ting med litens krift som er laget for at du skal snuble. Hvis du f.eks har en bestemor/bestefar med gammelt (les: dyrt) abonnement på sin telefon de "aldri" bruker data på har Happybytes et abonnement til 70 kr mnd med fri bruk og 500 mb data. Det betyr at de kan sende / motta MMS og ringe/tekste så mye de de vil (med forbehold om betalingstjenester) for 70 kr i måneden! Mange betaler 2-300 kr for samme tjeneste i dag. Kundeservice er bassert på chat eller messenger. Dette fungerer veldig bra. Men er ikke noe for alle. Svar kommer veldig raskt. Og det som skal utføres likeså. Pakkene med abonnement er ennå ikke tilpasset "vanlig forbruk". 1 for dagen er et ganske håpløst prosjekt. Man sliter jo allerede med at det betales for mye man aldri bruker.. Når Happybytes kommer med pakker på 3-7 GB til en tilsvarende god pris som på resten av det de formidler vil de bli større. Ulempen er at da blir de sikkert kjøpt opp av en av de store (Telia, Telenor etc). Glemte å poengtere en av de beste plussene: Gratis månedsavgift på tviling-sim. Et engangsgebyr på 20-30 kr og 0 kr pr mnd! Haen ekstra telefon i bilen eller på hytta uten at det koster noe.
Takk for hyggelig omtale Olav. Veldig utfyllende og fin tilbakemelding fra deg, det skal vi ta med oss videre :) Oskar // Happybytes
God kundeservis og ingen skjulte kostnader som står med liten skrift. Her får du det du betaler for og betaler ikke for det du ikke bruker. Flex abonomentet er perfekt når mengden data varierer fra måned til måned. Som en ekstra bonus betaler du ikke ekstra for full hastighet som du gjør hos andre aktører bla. Telenor.. Absolutt verdt å bytte for å få en redelig transparent mobiloperatør!
Takk for hyggelig omtale Ole. Veldig fin og utfyllende tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med oss :) Oskar // Happybytes
Knall god kundeservice, gode priser, rask kundeservice respons.
Jeg har hatt Happybytes kun noen korte uker og bytter tilbake til Fjordkraft. Noen dager bruker jeg over 1G og andre dager ikke, rollover eksisterer ikke..... I dag gikk jeg over 1G og da jeg skulle kjøpe mer data var hastigheten skrudd ned så kraftig at jeg ikke fikk åpnet siden for å gjøre det...siden lot seg ikke åpne på over 20 min og Safari ga opp flere ganger. De har også en kundeservice som det ikke går an å ringe til, kun chat/mail...som da igjen er selvfølgelig umulig,når nettsiden ikke lar seg åpne pga lav hastighet.
Hei, Vi er selvfølgelig ikke fornøyd før våre kunder er det, men vi opplever at vi informerer godt om hvordan abonnementet fungerer på nettsiden vår. "En om dagen" abonnementet er begrenset til 1 GB hver dag med full hastighet, som for de aller fleste er mer enn nok. Etter det er brukt opp blir hastigheten begrenset til 40 kbit/s. Om man ikke ønsker å få begrenset hastighet etter oppbrukt 1 GB kan man enkelt aktivere "Autopåfyll" på Min Side eller i Happybytes appen, da får man fylt på 1 GB helt automatisk til bare 19,- fortsette å bruke data med full hastighet :) Kundeservicen vår er noe av det kundene våre er aller mest fornøyd med, så leit å høre at det ikke var opplevelsen du fikk.
det er bare en glede å være kunde hos happybytes hvis det er noe du lurer på får du svar med en gang.
Takk for hyggelig omtale Arnold. Trivelig å høre at du synes at det er en glede å være kunde hos oss, og at du er fornøyd med vår raske og gode kundeservice :) Oskar // Happybytes
Tross Corona tider er servicen fra Happybytes utmerket. Rask to the point. Og Happybytes gjør deg HAPPY
Takk for hyggelig omtale Cato. Vi er ikke Happy før dere er Happy, så godt å høre at du er fornøyd med oss :) Oskar // Happybytes
Jeg undersøkte alt av dagens markedstilbud og endte opp med abonnementet "1 om dagen" hos Happybytes på en privat mobiltelefon; jeg er meget fornøyd. Her får man i skrivende stund én ny GB data hver dag, og telleren nullstilles ved midnatt. Man kan dermed skvise ut 30 GB data for bare 298 kroner. Det har vært befriende å slippe å planlegge og rasjonere mobildata for flere uker frem i tid - man har simpelthen en bestemt mengde data å bruke hver dag. Om man trenger mer data før midnatt, er 19 kroner per GB en god og konkurransedyktig pris. Selv om man skulle bruke gjennomsnittlig bare 400 MB hver dag i en måned, er det vanskelig å slå prisen, som da blir 298 kroner for 12 GB. Husk også å sammenligne andre kostnader, som samtaler/SMS til/fra utlandet, data utenfor EU/EØS om det er aktuelt, og tilleggstjenester. Igjen har Happybytes blant de beste prisene. Utover prisen er det jo mye annet som bør tas i betraktning, og også her har jeg bare gode ord. Informasjon om hva som ville skje under og etter bestilling var god, SIM-kortet kom i posten etter få dager, og porteringen skjedde problemfritt på angitt tidspunkt. Telenornettet er, for meg, landets beste. Både 4G-tale og wifi-tale fungerer. Jeg har henvendt meg én gang til kundeservice, og ble besvart raskt og hyggelig. Jeg kan varmt anbefale Happybytes.