Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi var to personer i husstanden som byttet til Happybytes 11.05.23. Blant annet pga hyggelige utenlandspriser på mobilbruk. Fra samme dag begynte et uforklarlig forbruk av mobildata viste det seg etter hvert som dagene gikk. Blant annet følgende: - 10 GB brukt opp i løpet av ca en uke selv om jeg mesteparten av tiden var på wifi (hjemme/jobb) - Daglig gikk det ut 48 mb flere ganger i minuttet - 23. mai ble det brukt nesten 2,5 GB til tross for at jeg var på wifi på jobb hele dagen + stort sett hjemme-wifi resten - 18. mai fikk jeg sms om påfylll av 1 GB (da de 10 GB var brukt opp). 4 minutter senere fikk jeg ny sms om nytt påfyll på 1 GB. Mao hadde jeg angivelig brukt 1 GB på fire minutter! Helt absurd! Jeg var så og si sikker på at her måtte det være en feil ett eller annet sted (innstillinger, SIM-kort, el.lign). Jeg har hatt mobil i mange år uten å være i nærheten av et slikt forbruk. Da jeg kontaktet Happybytes og sendte over utskrifter av forbruksloggen var konklusjonen fra dere at dette var normalt! Dette svaret kunne jeg rett og slett ikke ta seriøst. Det var mao ingen annen løsning enn å bytte mobiloperatør igjen. Dette uforklarlige forbruket var rett og slett helt uakseptabelt å godta. Dette medførte at Happybytes mistet to kunder + at vi var klare for å overføre to personer til... Nå skal jeg føye til at jeg testet mobilen den siste dagen før vi gikk fra Happybytes til annen operatør. Da skrudde jeg på alt av tunge apper som Tidal., Instagram, youtube, etc og koblet meg fra wifi-nettet helt i timesvis. Forbruket fra 01.06 - 05.06 var på under 1 GB. Mao virket forbruket langt mer normalt i juni enn i mai - til tross for at jeg det siste døgnet før operatørbyttet overdrev bruk av mobildata maksimalt - noe som underbygger min påstand at det må ha vært noe riv ruskende galt i starten. Jeg håper dere tar kunder seriøst på generelt nivå, for vi følte oss ikke ivaretatt overhodet da vi meldte i fra om vår frustrasjon. Når det i tillegg er kunden som blir sittende med regninga uten noen form for løsning, så blir opplevelsen utelukkende negativ.
Vi har dessverre ikke kontroll på hvilke apper, innstiller osv du benytter på telefonen. Kun hvilket forbruk som genreres. Det er selvfølgelig beklagelig at du sitter igjen med en opplevelse av at det var mer enn hva du forventet. Thomas // Happybytes
Ingen andre kan slå prisene som happybytes tilbyr. Ikke minst gir appen en oversikt over alt man trenger for å holde dataen og betalingene i "sjakk".
God kontroll og oversikt over eget abonnement er viktig. Flott å høre at du er fornøyd med oss Sunniva. Takk for fin omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes
Nådde rask kundeservice og fikk hjelp som løste problemet med engang.
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Jørgen. Takk for god tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Må bare skryte av servicen til Happybytes! Superrask kundeservice som løste mine problemer i en fei! God dekning via Telenor til en supergunstig pris!
Takk for veldig hyggelig skrytemelding 🙏🏻 Takk også for superhyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Selv om de ikke er tilgjengelig på telefon gir de rask og topp service på e-post, eller på Chat boten om du vil.
Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Pierre. Takk for flott tilbakemelding og omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Happybytes.no er den beste mobiloperatør. Kundeservice er tilgjengelig og løser alt på kort tid. Billigst på markedet for 10GB. Har brukt de i over 2 år. Vervet flere i mitt omgangskrets og de er fornøyde. Fikk beskjed om at sim kortet skulle byttes, og deretter mottok jeg simkort som ikke virket. Jeg fikk levert nytt simkort på døra fordi det tilfeldigvis passet for en ansatt å levere. Snakk om god kundeservice!! Telenor dekning.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Aleksa 😃 Vi strekker oss så langt det er mulig for å gi best mulig service. Thomas // Happybytes
Jeg har vært svært fornøyd med Happybytes siden sommeren 2020. De er suverent rimeligst på det aller meste og spesielt gode på utenlandspriser. Her har det aldri vært noe tull. Kundeservice er også helt topp. Men etter bytte av SIM-kort – en "ny tjenesteplattform" hvis formål synes noe underkommunisert – har jeg hatt en del problemer med min gamle iPhone, blant annet at 4G-tale og Wifi-tale ikke lenger virker. Dette er det tydeligvis ikke noe å gjøre med, og det er synd, for alt var fint før SIM-byttet. Happybytes er fremdeles bra, men ikke fullt så bra som før for min del. Derfor bytter jeg nå operator.
WiFi-tale skal være på plass hos Apple på andre siden av sommeren. Håper vi ser deg tilbake hos oss ved en senere anledning. Thomas // Happybytes