Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var uheldig å mistet simkortet til mobilen. Kjapp kundeservice blokket kortet, og nytt kort på tur i posten samme dag. Kjempefornøyd med kundeservice++++
Takk for flott omtale og tilbakemelding Arvid. Bra det ordnet seg kjapt. Thomas // Happybytes
Enkle og gode produkter og god kundebehandling. Dersom noe kan bli bedre er det rekkevidde ut fra boks.
Hyggelig å høre at du er fornøyd Odd Helge. Litt usikker på hva du refererer til med rekkevidde og boks. Thomas // Happybytes
Jeg bruker sjeldent 1GB hver dag, men det er dager jeg bruker 5-10GB. Skulle ønske de hadde 7GB i uka. 15GB pakke med data rollover vil være mye mer nyttig for meg enn 1 om dagen.
Da kan du f.eks velge 30 GB til kr 298,- eller Fri data+ til 398,-. Du kan enkelt bytte på "min side. Thomas // Happybytes
Er veldig fornøyd med Happybytes har hatt de nå i 1,5 år, har ikke vert noe tull med abonnementet. Er meget forbøy at det ikke er bindingstid eller oppsigelsestid. Dekningen er også optimal:)
Herlig og høre at du er happy med oss Sunniva 🙌🏻 Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Dei har ikkje kundeservice. Dei har ikkje noken og ringe til for dei skal vær så billige at alle er fornøgd
Som vi sier veldig tydelig på nettsiden vår så har vi valgt bort telefon til fordel for Norges beste og raskeste chat og epost. Er du avhengig av å ringe kundeservice er det nok andre selskaper som passer bedre for deg. Thomas // Happybytes
Jeg fikk telefonen sperret. Tok kontakt også var det åpnet etter 1 minutt! Fantastisk bra service!
Tusen takk for flott tilbakemelding Hilde. Bra vi fikk fikset det kjapt. Takk også for herlig omtale. Thomas // Happybytes
Henvendte meg til kundeservice med spørsmål om abonnement. Fikk umiddelbart svar og god hjelp. Veldig fornøyd med Happybytes.
Flott og høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Thea. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes