Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ennå ikke blitt portert til Happybytes, men kontaktet kundeservice da det lå an til at jeg ville bli belastet for full månedsavgift fra selskapet jeg byttet fra og Happybytes. Porteringen var i utgangspunktet satt til 12.5. Jeg tok kontakt med kundeservice chat og forklarte problemstillingen. I løpet av 3 minutter hadde kundeservice endret porteringen til 31.5 slik at jeg slipper månedsavgift til begge selskapene. Da ser jeg fram til at kundeforholdet iverksettes 31.5 med en god opplevelse fra min side.
Velkommen til Happybytes Kjell. Vi er super-happy for at du valgte oss og skal sørge for både god oppstart og leveranse. Takk også for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Happybytes er en mobilabonnement-leverandør som har levert en utmerket tjeneste for meg. Jeg har vært en fornøyd kunde i over ett år, og jeg vil gjerne dele mine erfaringer med dem. For det første har Happybytes en enkel og oversiktlig nettside som gjør det enkelt å navigere og velge ønsket abonnement. Jeg ble imponert over de konkurransedyktige prisene. Når jeg først bestilte mitt abonnement, var det raskt og enkelt. Jeg fikk bekreftelse om at min bestilling var mottatt umiddelbart, og mitt nye SIM-kortet ble sendt til meg innen kort tid. Jeg har også vært imponert over Happybytes' kundeservice. Da jeg hadde noen spørsmål om mitt abonnement, var de raske til å svare på min henvendelse og gi meg all den informasjonen jeg trengte. Kundeservice-teamet var profesjonelle og hjelpsomme og gjorde at jeg følte meg godt ivaretatt som kunde. En annen ting jeg liker med Happybytes er at de gir meg full kontroll over mitt abonnement. Jeg kan enkelt administrere mitt abonnement og justere det ved behov. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Happybytes og vil absolutt anbefale dem til alle som leter etter et pålitelig og kostnadseffektivt mobilabonnement.
Tusen takk for at du har valgt Happybytes Kristian, og ikke minst takk for knallfine tilbakemeldinger og anbefaling. Vi lover å jobbe på og levere minst like godt i fremtiden. Thomas // Happybytes
Oppsett av internet var tungvint. Jeg måtte sette opp APN manuelt. Etter en stund sluttet Internett å fungere. Brukerstøtte kunne ikke hjelpe. De mente at telefonen (Pixel 6a) er ustabil. Jeg testet med annen telefon (Samsung) som heller ikke fungerte. I noen perioder mistet jeg også anrop og sms. Slik mistet jeg en arbeidsdag. Jeg fikk heller aldri bedre enn LTE-nett. Nå har jeg byttet leverandør, og har ikke hatt problemer. Nettet veksler mellom 4G og 5G.
LTE og 4G er til info det samme. Dessverre er det ulikheter mellom hvordan telefonprodusentene har satt opp nettverksstøtte. Din modell er som påpekt av kundeservice en vi opplever noen utfordringer med. Beklager at du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Ble litt surr med nytt simkort men Happybytes strekte sig langt för å hjelpe mig. Beste kundservicen!
Flott vi fikk løst det Rolf. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Var uheldig å mistet simkortet til mobilen. Kjapp kundeservice blokket kortet, og nytt kort på tur i posten samme dag. Kjempefornøyd med kundeservice++++
Takk for flott omtale og tilbakemelding Arvid. Bra det ordnet seg kjapt. Thomas // Happybytes
Enkle og gode produkter og god kundebehandling. Dersom noe kan bli bedre er det rekkevidde ut fra boks.
Hyggelig å høre at du er fornøyd Odd Helge. Litt usikker på hva du refererer til med rekkevidde og boks. Thomas // Happybytes
Jeg bruker sjeldent 1GB hver dag, men det er dager jeg bruker 5-10GB. Skulle ønske de hadde 7GB i uka. 15GB pakke med data rollover vil være mye mer nyttig for meg enn 1 om dagen.
Da kan du f.eks velge 30 GB til kr 298,- eller Fri data+ til 398,-. Du kan enkelt bytte på "min side. Thomas // Happybytes