Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble ufrivillig overført til Scoopr og ønsket meg raskt å bytte teleabonnement grunnet problemer med samtaler og tekstmeldinger. Ba om å få en sluttfaktura, men det var umulig. Endte om med purregebyr 2 måneder etter at jeg sa opp abonnementet. Kommer aldri til å bestille et scoopr produkt så lenge jeg lever. Styr unna!
Hadde de før da het de Hudya. De har utrolig dårlig kundeservice. Medarbeidere er frekke og sure. Heldigvis har jeg byttet til en annen operatør. Det klokeste jeg har gjort noensinne.
Dårligere dekning enn mitt gamle abonnement på Telenor, ellers greit nok - bortsett fra at jeg ikke kan sende bilder via sms. Hvorfor kan jeg ikke det?
Hei Lisa, takk for din omtale. Vi har samme dekning som hos Telenor så det skal ikke fremkomme noen forskjeller her. Årsaken til at du opplever dårlig dekning og ikke får sendt MMS kan være på grunn av innstillingene på din mobiltelefon. Ta kontakt med kundeservice på 418 00 000 eller [email protected] så skal vi hjelpe deg Hilsen Kundeservice
De er kjempe rotete, jeg mottok aldri faktura fra dem og jeg opplever de som de ikke har kontrol på sitt system. Ringte kundeservice flere ganger uten at det var hjelp og det var ingen kundeservice mentalitet til å lytte på min problem stilling. Måtte ringe tre ganger før det var en seriøs kundeservice med arbeider som fant ut av at de hadde skrivet feil epost(selvom jeg hadde spurt om det kunne vært feilen tidligere). Sendte en klage direkte på til selskapet på mail, har ikke fått svar. De har sendt tre ganger en purre regning som jeg egentlig ikke burde betale , for jeg har aldri mottatt faktura pågrunn av feil i systemet hos dem. Jeg har mått ringe og be de om å sende hver gang og fjerne purre gjebyr. I dag har jeg plutselig igjen fått en purring uten faktura. Jeg orker ikke å bruke tid til å ringe dem igjen, denne gangen betaler jeg denne purringen selvom jeg ikke burde gjøre det og finner en mer et mer seriøs mobil selskap. Dette er et mobil abonnement for min 7 år gammel sønn, som gang på gang mottar sms og blir ringt fra andre selvom jeg spesifikk ba de om at dette ikke skulle skje. Alt skal gå direkte til meg som foreldre og hans nummer ikke burde være synlig for andre. Ville holde langt fra de, aldri brukt så mye tid før hos et selskap, hvor ting burde blitt retta opp og og gått automatisk.
Hei, og takk for din omtale. Det er beklagelig at du har opplevd dette hos oss og følt at du ikke har blitt hørt/fått den hjelpen du har bedt om. Det er ikke vanlig at vi ikke svarer på henvendelser fra våre kunder, disse blir besvart innen 24 timer. Om du ikke har fått svar på dine henvendelser må jeg beklage dette, og det er veldig beklagelig at vi har mistet deg som kunde. Hilsen Kundeservice
Økte priser og dårlig kundeservice. Snakket med flere på kundeservice, samme arroganse fra samtlige. Anbefales ikke.
Hei Aleksander, og takk for din omtale. Vi har foretatt en prisøkning gjeldende fra 01/10/2020 grunnet endringer i markedet. Din henvendelse ble besvart og forklart i forhold til vilkår som gjelder på våre abonnementer, det er beklagelig at du opplever dette som dårlig kundeservice. Hilsen Kundeservice Scoopr
Uoversiktlig og rotete hjemmeside. Finner ikke ut hvor mye data jeg har brukt /har igjen. Masse reklame om lån etc. Anbefaler ikke
Hei Christer, takk for din omtale. Ved å logge inn på min side med engangskode per SMS skal du få oversikt over forbruk, om du ikke finner dette ta gjerne kontakt med kundeservice så skal vi få sett på saken, [email protected] eller 418 00 000. Vi jobber med å forbedre min side slik at denne blir mer oversiktlig og enklere for deg som kunde, vedrørende reklame om refinansiering, så gjelder dette da vi har flere produkter vi jobber med, og ønsker å fremme dette på lik linje med mobil. Hilsen Kundeservice Scoopr
Rask og hyggelig service Rask tilbakemelding. Vennlig kundebehandlere
Fikk regning i denne uka. 103 SMS fra Thailand. Opptelling av historikken viser 20. Bytter til annen operatør umiddelbart etter at jeg er tilbake i Norge til våren. Må desverre vente så lenge da jeg tror det er vanskelig å få tilsendt et Norsk simkort til Thailand
Hei Bjørn, og takk for din omtale! Her var det en misforståelse på hvilken periode ditt forbruk på fakturaen gjaldt, dette kan fort skje, men anbefaler å se spesifikasjoner på faktura for å se hvilken periode man er fakturert for. Flott vi fikk ordnet opp og en klarhet i dette:) Ta gjerne kontakt med kundeservice om du skulle ha ytterligere spørsmål om din faktura! Hilsen Kundeservice i Scoopr
Bra kundeservice, svarer raskt. Men synes det er dyrt sammenlignet med andre mobilabonnement. Da Scoopr overtok Hudya ble prisen økt, enda det ble lovt at det ikke skulle bli endring i prisen! Kunne vært bedre dekning enkelte plasser her i nord.
Hei Carina, og takk for din omtale! Hyggelig å høre at du setter pris på vår kundeservice! Konkurransen på markedet er stor og vi kan ikke alltid være billigst på alle på abonnemneter dessverre. Det er korrekt at det ikke ble noen endringer i priser og vilkår da vi foretok en navneendring, prisøkningen ble varslet av Hudya i August, men var ikke gjeldende før Oktober. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi se på innstillinger i forhold til din dekning, men det kan være enkelte steder hvor det er dårligere dekning enn andre steder. Hilsen Kundeservice Scoopr
Irriterer meg over dårlige "mine sider", lite jeg får gjort selv. Vurderer å bytte pga dette, så irriterende synes jeg det er. Lave priser og rask kundeservice veier litt opp, så skal gi de litt mer tid. Ellers merker jeg ikke noe på leverandør i hverdagen, dekningen er god og jeg får gjort det jeg skal.
Hei, og takk for din omtale! Vi jobber fortløpende med å forbedre min side slik at man har tilgang til flere funksjoner og kan foreta endringer selv, uten å måtte kontakte oss i kundeservice. Dette er absolutt noe som er nødvendig for dere som kunde! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, slike omtaler setter vi pris på. Hilsen Kundeservice Scoopr
Som sikkert flere av dere så var dere medlem av hyuda før Scoopr tok over. Jeg fikk klar beskjed om at det ikke ville bli noen endringer I pris eller abonoment. Første regningen jeg får har prisen allerede gått opp 50 kr. Jeg ringte inn til kundeservice og påpekte dette. Ble møtt med en sur tone om at de hadde sendt meg mail 1. oktober og informert om dette. Jeg sjekker mailen min og der ligger det ingen informasjon som strengt talt er ulovlig. Jeg vil ta dette videre med forbrukerrådet. Dette er rett og slett lureri. Jeg vet at 50 kr ikke er mye men det er prinsippet. og i disse tider valgte jeg dette abonomentet av hyuda pga økonomisk situasjon i pandemien. Ekstremt dårlig kundeservice og lureri.
Hei Audun, og takk for din omtale. Informasjon om prisendring utsendt av Hudya ble sendt i god tid før endringen ble gjeldende, denne informasjonen ble utsendt i August, dette er derfor innenfor de rammer som er gjeldende for en prisendring og varsling rundt dette. Det medfører riktighet at det ikke er noen endringer i priser eller vilkår fra Hudya til Scoopr, dette da en prisendring ble meldt fra om før endringer fra Hudya til Scoopr. Det er beklagelig at du sitter igjen med en slik opplevelse av vår kundeservice, det har ikke vært vår intensjon og vi tar dette med oss videre for å kunne bli bedre i møte med våre kunder. Din henvendelse ble løst på en god måte med kundeservice, med en løsning som passet for alle parter. Det er igjen beklagelig at du sitter igjen med dette inntrykket av vår kundeservice. Hilsen kundeservice
Positivt: God dekning, ingen brukerproblemer. Negativt: Økte prisen i slutten av August, endret navn fra Hudya til Scoopr noen uker etterpå. Skryter deretter av at prisen forblir de samme gjennom navneskiftet. Kundeservice svarer frekt og avisende når jeg spør om endringen på regningen. Ikke lenger det mest prisgunstige alternativet.
Hei Benjamin, og takk for din omtale! Informasjon om prisendring ble sendt i god tid før endringen ble gjeldende, denne informasjonen ble sendt i August, dette er derfor innenfor de rammer som er gjeldende for en prisendring og varsling rundt dette. Det medfører riktighet at det ikke er noen endringer i priser eller vilkår fra Hudya til Scoopr, dette da en prisendring ble meldt fra om før endringer fra Hudya til Scoopr. Det er beklagelig at du opplever møte med vår kundeservice slik du gjør, da dette ikke er vår intensjon. Vi tar med oss dette videre for å kunne bli enda bedre i møte med våre kunder. Hilsen kundeservice
Har snart brukt opp data og fikk melding med de Dersom man bruker opp data koster en ekstra Gb 199 kr. Denne pakken kan kun brukes ut måneden. Altså ingen rollover. Dersom man ikke kjøper ekstra datapakke koster det 2.49 pr mb opp til makspris på 399 kr. (1 Gb med denne mb-prisen ville kostet 2500kr!) Har tidligere hatt ICE som hadde struping av data så man ikke risikerte ekstra kostnader. De hadde også rollover på ekstra datapakker. Det er rart at en ekstra datapakke er dyrere enn abonnementet som har samme mengde data og også inkluderer fri tale og sms. Scoopr er et abonnement som fort blir veldig dyrt dersom man bruker opp dataen og glemmer å skru av mobildata.
Hei Vegard, og takk for din omtale! Du får Roll Over av ekstra datapakke opptil det som er inkludert i ditt abonnement, her gjelder samme vilkår som Roll Over av mobildata som er inkludert i ditt abonnement. Med datakontroll aktivert på ditt abonnemnet, vil hastigheten strupes når du har brukt opp inkludert mobildata, du vil da ikke bli fakturert for overforbruk av mobildata og du kan kjøpe en ekstra datapakke om du har behov for dette. Om du ikke har datakontroll aktivert og bruker mobildata utover det som er inkludert, vil du bli fakturert for overforbruk med en makspris på 399,00 kr. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi aktivere datakontroll for deg om dette ikke er aktivert. Hilsen Lene
Jeg fikke endret SIM kort fra data-sim til vanlig sim i en fart uten kostnad. Meget gode formayd. Og det virker - det er det beste.
Helt fra starten her det vært rot med fakturaene. De sender ikke ut varsel, men rett til høye purregebyr! Jeg har ellers kontroll på alt annet i nettbanken min (får aldri en purring), men det er tydeligvis min feil at det er rot med hudya - kundeservice vil ikke ta noe ansvar! Siste regning kom på nesten 500 kr til tross for at jeg har et abonnement som skal koste 99 kr. De har pålagt meg et sperregebyr og påstår at de hadde sperret tlf min pga manglende betaling, men min telefon har aldri vert sperret - så dette er løgn fra deres side! Jeg synes det er utrolig trist at slike selskaper finnes da de svindler til seg penger fra kunder som i utgangspunktet har tillit til at selskapet er det de utgir seg for.... Jeg velger å ikke gi dårligste karakter på kundeservice fordi jeg snakket i sommer med en hyggelig mann som hjalp meg å bytte nr... Jeg bytter nå til Telia! ANBEFALER INGEN Å BRUKE HUDYA - DET LUKTER LURERI OG BEDRAG LANG VEI!!
Hei Birgitte, takk for din omtale! Ved fakturering sender vi alltid du en SMS varsling samt faktura per epost/avtalegiro eller efaktura, avhengig av hvilken avtale du har satt opp i din nettbank. Før det påløper gebyrer sendes det ut ytterligere varslinger, samt før abonnemnet blir sperret sendes det ut varslinger slik at du som kunde skal ha mulighet til å betale faktura før det påløper ekstra kostnader. Vi har vært i dialog med deg vedrørende dette og forklart hendelsesforløp, det er viktig at man sjekker avtale i banken om faktura ikke blir betalt for å se om evt maks beløp på en avtalegiro f.eks er for lav som gjør at faktura ikke blir betalt eller om det er noe annet som gjør at faktura ikke blir betalt, ved avtalegiro/efaktura må dette tas direkte med banken da vi ikke kan gjøre noe med dine avtaler i bank. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen av oss, men det er utsendt varslinger vedrørende faktura. Hilsen Lene
sendte de en mail hvor jeg prøver og få vite om priser er inklusive mva og de forstår ikke dette spørsmålet , ved andre gangs svar babler de om en faktura osv ,men når faktura kommer er det oppdelt prisen på forbruk + mva
Hei Kåre, takk for din omtale! Alle våre priser er inkl mva, men vi må vise priser eks og inkl mva på våre fakturaer. Priser du ser på vår nettside er inkl mva, som er prisen alle kunder må betale Hilsen Lene