Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Et abonnement jeg tenker lite på, fordi jeg har nok data, til god pris.
Her er fakta: - Jeg her vert kunde en stund - Dette er punchlinen til scoopr «Betaler du for mye?» - Dette betaler jeg 149.- 1gb - Dette er prisen for samme abn på deres hjemmeside 125.- 1gb - JA, jeg betaler for mye HOS DERE. Jeg mener det er uhederlig å ikke orientere om pris-reduksjon når det er gjeldende abn. Et hederlig selskap ville sendt melding om gledelig reduksjon til lojal kunde. Jeg mener det er hyklersk å ha en punchline som helt tydelig er prisbevisst på nye kunder uten å være det på eksisterende kunder. Er punchline en lokkedue uten innhold? Det oppleves som om de straffer eksisterende kunder, jeg har konfrontert dem med dette og sagt at dette blir da mitt bilde av dem utad.
Scoopr har kjøpt opp selskapet Hudya som jeg bestillte abonnement hos med 1GB til 119 kr. De skulle heller ikke sette opp prisen. Skrur opp prisen til 149 kr rett etter at jeg har byttet til dem. Scoopr har deretter fakturert meg for 149 kr hele tiden selv om de på nettsiden deres står en mye lavere pris for samme tjeneste. Stjeler fra kundene!
Hei Merethe, takk for din omtale. Hudya byttet navn til Scoopr i 2020. Det ble i Mai 2020 meldt om prisendring på våre abonnementer. Årsaken til denne prisendringen er fordi vi ser en stor endring i markedet og forbruket hos forbrukeren. Prisendringene sørger for at vi fortsatt kan levere deg de samme mobiltjenestene og yte god kundeservice slik du er vant til. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så kan vi se på ditt abonnement. Hilsen oss i kundeservice
Svarer ikke på mail. Flyttet mitt abonement som medførte kjempe høye kostnader. Svarer ikke på mail med spørsmål og forklaring på hva som har skjedd.
Hei Åsmund, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Alle henvendelser blir besvart fortløpende som de kommer inn. Din henvendelse er nå besvart med forklaring på ditt forbruk. Vi endrer og bytter ikke abonnement på vegne av våre kunder uten samtykke. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du har ytterligere spørsmål, 418 00 000 eller [email protected] Hilsen oss i kundeservice
Jeg fikk raskt all informasjon og hjelp jeg ba om. Med den ansatte som tar seg tid til å ringe meg tilbake etter å ha lest og lært. Stor vennlig service. Det er bare uheldig at jeg ikke kunne være kunde denne gangen.
Hei Mac, og takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre om din opplevelse med oss! Du er er hjertelig velkommen som kunde ved en senere anledning Hilsen oss i kundeservice
Sender meg inkasso og purringer 8 måneder etter at jeg sa opp kundeforholdet. Ved nyetablering virket SIM-kortet kun 1 måned. Ba om nytt SIM-kort. Dette var ikke kommet etter 3 måneder. Sa opp.
Fra fri samtale hos Sponzs, havnet jeg til 150 min fri hos Scoopr uten å merke det og sitter nå med 630,- "ekstra" samtale kostnad for januar. Vil ikke ha noe med dem å gjøre i overskuelig fremtid.
Hei Silvester, og takk for din omtale. Ved overflytting fra Sponz til oss, Mars 2020, ble man flyttet over til det samme abonnementet man hadde hos Sponz, ingen endringer ble gjort. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så kan vi se på ditt forbruk og abonnement. Hilsen oss på kundeservice
Russere! Clumsy, rotete og kundeservice helt ræva! Var kunde når de hadde Hudya så og det var bare rot og kom stadig tilbake med regninger selv om jeg hadde sagt opp for flere mnd siden! Fikk nå nylig over ett år etter ny regning eller inkassovarsel fra dem fra Scoopr hvor jeg aldri har vært kunde. Jeg sa at forsøk på svindel gjennom falske fakturaer er straffbart og vil bli annmeldt, så viste det seg å være samme folka som hadde Hudya så. De gikk konkurs og det er vel ikke lenge dette firma varer heller! Mikkmakk! Ikke bli kunde! Bare hefting! Crystal
Billig abonemang som virker utmerket.Dekning og kvalitet på tjenesten er helt topp.
Eg får raskt og grei tilbake meldingar på epost, vanskeleg å få kontakkt pr.telefon, må melde endring når dei skjefter bank.
Scoopr har rask og hyggelig kundeservice, bra dekning og svært konkurransedyktige priser. Jeg anbefaler Scoopr spesielt ved lavere datamengder. De har ingen ekstra ordninger som gratis musikkstreaming eller noe sånt, så der er det forbedringspotensiale.
Hei Anco, og takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester og produkter. Vi er et selskap som er i stadig utvikling, og tar med oss alle innspill videre, for å kunne tilby det beste til dere som brukere av våre tjenester. Hilsen oss på kundeservice
God oversikt til enhver tid over hva jeg har brukt. Også greit med automatisk tilgode trafikk til neste måned. Kunne tenkt meg råd eller oversikt om jeg burde ha et annet abonnement ut fra min bruk.
Hei Signe, og takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og de tjenestene vi tilbyr. Om du tar kontakt med oss på kundeservice 418 00 000 eller [email protected] - så kan vi ta en titt på ditt abonnement og forbruk for å se om det kan gjøres noen endringer. Hilsen oss i kundeservice