⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Bra
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

Greit nok

Omtale av  Harald

At gamle kunder får mye dårliger abo enn nye kunder er hårreisende dårlig. Blir datamengde for et abo oppgradert MÅ det gjelde alle. Vi opplevde å betale det samme for 3GB som nye måtte betale for 6 GB. Slik praksis går bare ikke an!

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:26

Hei Harald, takk for din omtale. Det er beklagelig at det oppleves på denne måten. Dette er forskjellige abonnementer med forskjellig mengde data og kan derfor ikke sammenlignes på samme måte. Vi lanserte nylig en ny produktserie med forskjellig mengde data. Vi kan ikke endre abonnement uten samtykke på vegne av våre kunder. Ta gjerne kontakt med kundeservice [email protected] eller 418 00 000 så kan vi se på dine abonnement Hilsen kundeservice

Nyttig (1)

Bra priser

Omtale av  Nina

Gode tilbudt og lett å bytte abonnement om man trenger. Rask og god service

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:24

Hei Nina, takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement og vår kundeservice! Hilsen kundeservice teamet

Nyttig (3)

Sperregeyr kr 598!! Byttet selskap på dagen!

Omtale av  Terje S

Telefonene til HELE familien ble sperret UTEN varsel grunnet glemt betaling. Sperregebyr kr: 598,-. Kunne i det minste sent en purring eller ringt først. Men 10 kroner til frimerke var vel for mye! Tydelig at dette selskapet spekulerer i gebyrer.

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:24

Hei Terje, takk for din omtale. Det er beklagelig at du har opplevd dette. Ved manglende betaling sendes det varslinger per sms/epost, samt per post. Vi varsler også før abonnement sperres. Ta gjerne kontakt med kundeservice [email protected] eller 418 00 000 så kan vi få sett på dette. Hilsen kundeservice

Nyttig (7)

Helt super!

Omtale av  Line

Priser og kundeservis er det beste😁👍 har prøvd andre abnm. Hos andre. Men denne er klart best! Hilsen Line

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:24

Hei Line, takk for din omtale Så flott og høre at du er fornøyd med ditt abonnement og vår kundeservice! Hilsen kundeservice

Nyttig (2)

Høy pris, dårlig service!

Omtale av  Stavangerdame

Selskapet skrur opp priser på eldre kunder, lurer inn nye med velkomsttilbud. Dette tilbudet blit ikke tilbudt til eldre kunder. Det betyr at vi som har vært kunder en stund betaler mer enn nye. Et abonnement på 5GB til 279kr er ikke konkurransedyktig, det er spesielt irriterende når nye kunder får 5GB til 249kr. Elendig service. Ingen kompensasjon. Styr unna!

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Feilprising av abonnement

Omtale av  Håkon

Vi har hatt tre mobilabonnement hos Scoopr etter at vår tidligere leverandør blei oppkjøpt av Scoopr. Oppdaga tilfeldig at det som vi har betalt for våre to 3 GB abonnement (249,-) er det samme som de tar for 5 GB abonnent på nettsida, og for vårt 1 GB abonnement har vi betalt 149,- for, mens de selger de for 125,- på nettsida. Sendte ein mail og lurte på om dette kunne stemme, og fikk dette til svar: "Det ble i slutten av April lansert en ny produktserie som et velkomstilbud for nye kunder. 3 GB og 5 GB er forskjellige abonnementer, vi kan derfor ikke endre fra 3 GB til 5 GB uten samtykke, da dette er ikke de samme abonnement. Om dere ønsker så kan vi endre deres abonnement til 5 GB og 1 GB 125,00 kr om ønskelig, gjør da oppmerksom på at ved en eventuell endring vil dere miste oppspart rollover. Ønsker da spesifikasjoner på nummer og abonnement. Vi har ingen kompensasjon Ha en fin dag Med vennlig hilsen xxxx i Scoopr Kundeservice" Greit nok at de ikkje kan endre abonnement uten å varsle om det, men antar at de fleste ville satt pris på at de får 2 GB meir for samme prisen dersom ein var blitt gjort oppmerksom på det. Det samme med at abonnement blir billigere. Vil tro at det også er teknisk mulig å overføre opptjent rollover med ei endring av abonnement innanfor samme selskap. De mista i alle fall tre abonnenter med denne måten å løyse det på...

Nyttig (4)

Får du det du betaler for? Det er vanskelig å vite.

Omtale av  Cecilie

Oppdager ved en tilfeldighet at mitt abonnement ble strupet ved 8G. Dette selv om jeg har høyere antall GB i inkludert i mitt abonnement som ikke var brukt. Var da også helt uten nett, fremfor at det gikk sakte. Forsøkte først å kjøpe mer nett da jeg trodde jeg var tom, men da det ikke kom noe bekreftelse på sms om dette måtte jeg kontakte kundeservice (heldigvis en hyggelig person) . Det gikk 2 timer før jeg kunne fortsette å jobbe med epost / videomøter, og nettet var tilbake. De hadde ingen alternativ løsning i mellomtiden, og jeg ble ikke tilbudt noen form for kompensasjon. Scoopr kunne ikke svare på om nettet mitt var blitt strupet før pakken jeg hadde betalt for var brukt opp ved tidligere anledninger også..

Nyttig (3)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Har ikke tilegnet profilen
Scoopr Mobil deltar ikke på Bytt.no

Scoopr Mobil har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Scoopr Mobil besvarer ikke omtaler

Scoopr Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Scoopr Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Scoopr Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR