Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som bransjen generelt setter de ned prisene på databruk. Problemet er at de ikke opplyser eksisterende kunder om dette. De fortsetter å fakturere eksisterende kunder med gamle og for høye priser. Når man konfronterer dem med dette blir man svart av en kunnskapsløs "kundekontakt" som opptrer arrogant og med alle "piggene" ute. Du blir servert løyner og kalt idiot. Hvis de hadde hatt minimumskunnskap om kundeavhengig forretningsdrift ville de ha visst at det er mye billigere å tilfredsstille en eksisterende kunde enn å skaffe en ny. Styr unna!! Jeg oppforder alle eksisterende kunder som har et 1GB eller 3GB abonnement om å sjekke hva de faktisk betaler. 1 GB skal koste 125,- og 4GB koster 199,- Har du ikke fått tilbud om disse prisene, bytt leverandør umiddelbart!!!
At gamle kunder får mye dårliger abo enn nye kunder er hårreisende dårlig. Blir datamengde for et abo oppgradert MÅ det gjelde alle. Vi opplevde å betale det samme for 3GB som nye måtte betale for 6 GB. Slik praksis går bare ikke an!
Hei Harald, takk for din omtale. Det er beklagelig at det oppleves på denne måten. Dette er forskjellige abonnementer med forskjellig mengde data og kan derfor ikke sammenlignes på samme måte. Vi lanserte nylig en ny produktserie med forskjellig mengde data. Vi kan ikke endre abonnement uten samtykke på vegne av våre kunder. Ta gjerne kontakt med kundeservice [email protected] eller 418 00 000 så kan vi se på dine abonnement Hilsen kundeservice
Gode tilbudt og lett å bytte abonnement om man trenger. Rask og god service
Hei Nina, takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement og vår kundeservice! Hilsen kundeservice teamet
Telefonene til HELE familien ble sperret UTEN varsel grunnet glemt betaling. Sperregebyr kr: 598,-. Kunne i det minste sent en purring eller ringt først. Men 10 kroner til frimerke var vel for mye! Tydelig at dette selskapet spekulerer i gebyrer.
Hei Terje, takk for din omtale. Det er beklagelig at du har opplevd dette. Ved manglende betaling sendes det varslinger per sms/epost, samt per post. Vi varsler også før abonnement sperres. Ta gjerne kontakt med kundeservice [email protected] eller 418 00 000 så kan vi få sett på dette. Hilsen kundeservice
Priser og kundeservis er det beste😁👍 har prøvd andre abnm. Hos andre. Men denne er klart best! Hilsen Line
Hei Line, takk for din omtale Så flott og høre at du er fornøyd med ditt abonnement og vår kundeservice! Hilsen kundeservice
Selskapet skrur opp priser på eldre kunder, lurer inn nye med velkomsttilbud. Dette tilbudet blit ikke tilbudt til eldre kunder. Det betyr at vi som har vært kunder en stund betaler mer enn nye. Et abonnement på 5GB til 279kr er ikke konkurransedyktig, det er spesielt irriterende når nye kunder får 5GB til 249kr. Elendig service. Ingen kompensasjon. Styr unna!
Vi har hatt tre mobilabonnement hos Scoopr etter at vår tidligere leverandør blei oppkjøpt av Scoopr. Oppdaga tilfeldig at det som vi har betalt for våre to 3 GB abonnement (249,-) er det samme som de tar for 5 GB abonnent på nettsida, og for vårt 1 GB abonnement har vi betalt 149,- for, mens de selger de for 125,- på nettsida. Sendte ein mail og lurte på om dette kunne stemme, og fikk dette til svar: "Det ble i slutten av April lansert en ny produktserie som et velkomstilbud for nye kunder. 3 GB og 5 GB er forskjellige abonnementer, vi kan derfor ikke endre fra 3 GB til 5 GB uten samtykke, da dette er ikke de samme abonnement. Om dere ønsker så kan vi endre deres abonnement til 5 GB og 1 GB 125,00 kr om ønskelig, gjør da oppmerksom på at ved en eventuell endring vil dere miste oppspart rollover. Ønsker da spesifikasjoner på nummer og abonnement. Vi har ingen kompensasjon Ha en fin dag Med vennlig hilsen xxxx i Scoopr Kundeservice" Greit nok at de ikkje kan endre abonnement uten å varsle om det, men antar at de fleste ville satt pris på at de får 2 GB meir for samme prisen dersom ein var blitt gjort oppmerksom på det. Det samme med at abonnement blir billigere. Vil tro at det også er teknisk mulig å overføre opptjent rollover med ei endring av abonnement innanfor samme selskap. De mista i alle fall tre abonnenter med denne måten å løyse det på...