ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice leverer topp kvalitet på mobilnett og på deres app som har enkelt oppsett. Har hatt ice en stund og i totalen er jeg veldig fornøyd med hva de har tilbudt meg. Inkl telefon forsikring
Hei Lars :) Tusen takk for en flott tilbakemelding, dette setter vi virkelig stor pris på! Ønsker deg en super dag! Mvh Stine Ice.no
veldig bra! alltid vært fornøyd med ICE, setter pris på dem
Hei, Ida Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Dårlig dekning. Og de bryter vel også EØS reglene ? Da statlige og kommunale bedrifter ikke skal konkurrer med det privat markedet med lavere priser- noe de åpenbart gjør med tanke på kampanjer. Bare se på års resultatet, de taper godt med penger og Stavanger kommune og de andre kommunene i Rogaland tar regningen.
Hei, Fred Her er jeg litt usikker på hva du sikter til. Først og fremst kan jeg forsikre deg om at vi er et privat selskap uten spesiell tilknytning til enkelte kommuner i Norge. Vi har som mål å være blant de rimeligste på markedet, og vi jobber stadig for å gjøre det norske folk oppmerksom på våre gode tilbud. :) Dekningen vår skal også være god over store deler av Norge. Våre kunder har også Telia sitt nettverk i bankhånd hvis vårt eget ice+-nettverk ikke skulle strekke til. :) Mvh. Anne ice.no
Ice lurte meg jeg bestilte 1 abonnement men fikk to som jeg plutselig oppdaget, de nekter å betale tilbake og innrømmer ingen skyld, og sier at de ikke har avtalen pga den er slettet. Dritt firma, (Anonymisert navn) er en frekk person Når de sender ut spøkelses fakturaer og nekter å gjøre opp for seg så fortjener de ingenting🤮🤮🤮🤮🐴🤯🤯🤯🤯🤯. Å tape noen tusen det tåler jeg men å føle meg lurt det gjør meg sint. Jeg hater å føle meg lurt!!!!!!!!!!
Hei Stian Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din. Mhv Bytt.no
God priser og ekstra kjekt med rabatter for unge. Kundeservice er enkle å få tak i og veldig hyggelige.
Hei Kari! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Har alltid vært fornøyd med pris og service. Men tenkte å sjekke om jeg fant noen bedre tilbud i jungelen for familie. siden jeg har vært litt grodd fast
Hei Victoria S! Tusen takk for en flott tilbakemelding dette setter vi stor pris på! Vi syntes bare det er koselig at du er blitt litt "grodd" fas hos oss ;) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Svak dekning mitt mobil internet og kone min.Problemet med mob.internet uthuset.
Hei Nikolajs S! Så leit å høre at du har problemer med dekningen vår. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 så vi kan undersøke saken for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
ble lovet et abonnement til en fast pris. får da en mld etter et halvt år om at prisen stiger betraktelig! ikke bra!
Hei, Klaus Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss! Jeg håper du tar kontakt med vår kundeservice, slik at vi kan hjelpe deg 😊 https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh Julie Bytt.no
Dårlig, eller ingen dekning på jobb (ferjesamband Fodnes-Mannheller). Har i 2 uker gått uten å kunne motta tlf. samtaler, som sillert har kostet meg tusenvis av kroner.
Hei, Tor Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂
Ordentlig dr*tt nett. Bra om du er 40-50+ år, men ikke om du driver med pc, streaming osv… Veldig bra om du bare skal titte litt på YR.no, men går sikkert uansett tom for data.
Hei. Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂
Gikk vekk fra Telenor pga de har blitt for dyre over til Ice, men alle samtalene jeg har hatt med Ice abonnement blir slått av, eller når jeg prøver å ringe noen, det går ikke gjennom. Snakket med en her om dagen, linjen ble brudd 5 ganger. Skal man ringe og det haster elle generelt eks politi, ambulanse etc så anbefales ikke ICE overhodet.
Hei Erik Dette høres ikke bra ut i det hele tatt! Send oss en e-post til [email protected] med nummerne dine og en kort forklaring på hva saken handler om, så skal vi undersøke dette for deg! Ønsker deg en fin kveld.
Jeg har avtalegiro og alt har alltid blitt betalt på forfall. LIKEVEL har jeg ved flere anledninger mottatt purringer på epost - dette liker jeg svært dårlig!!!
Hei, Kari! Man mottar ikke purringer så lenge alt er innbetalt til forfall, så dette virker rart 🤔 Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott helg! Mvh. Kristine ice.no
Er fornøyd, kan være vanskelig å logge inn på min side i appen
Hei, Edvardsen! Så hyggelig å høre at du er fornøyd! 😊 Dersom du har problemer med appen, er det fint om du kontakter vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no
Grei dekning og ok priser, ellers oversiktlig og ryddig faktura.
Hei, Per! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no
Modem for Mobilt bredband har aldri fungert de 3 årene vi hadde denne. Vi har klagd på dette gjentatte ganger på kundeservice, men ingen hjelp og få. Valgte tilslutt å avslutte abonnementet , da vi måtte betale for nytt modem. Noe vi syntes var urimelig da vi har betalt for en tjeneste som ikke har fungert i 3 år
Hei, Steffen! Synd å høre at du har hatt problemer med ditt mobile bredbånd hos oss. 😕 Kontakt vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no
Blir oppringt fra winback team. Tilbudet var bra med pris 1000gb, tlf, data og eSIM. Dagen etter tlf er aktiv skal jeg sette opp ruteren jeg har kjøpt inn pga de kunne ikke tilby den i pakken her. Finner ikke digital aktivering og kontakter ICE. Viser seg at dette er noe de ikke kan tilby selv om de ringer oss og sier så. Fikk mail og sms hvor data biten de sier de ikke kan levere skal være med. Uansett utfall er dere herved advart.
Hei Wegard! Så leit å høre at du fikk en dårlig opplevelse med oss og ble lovet ting du ikke fikk. Dette er virkelig ikke slik vi ønsker å gjøre mot våre kunder. Vi skal ta dette videre! Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no