ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har avtalegiro og alt har alltid blitt betalt på forfall. LIKEVEL har jeg ved flere anledninger mottatt purringer på epost - dette liker jeg svært dårlig!!!
Hei, Kari! Man mottar ikke purringer så lenge alt er innbetalt til forfall, så dette virker rart 🤔 Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott helg! Mvh. Kristine ice.no
Er fornøyd, kan være vanskelig å logge inn på min side i appen
Hei, Edvardsen! Så hyggelig å høre at du er fornøyd! 😊 Dersom du har problemer med appen, er det fint om du kontakter vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no
Grei dekning og ok priser, ellers oversiktlig og ryddig faktura.
Hei, Per! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no
Modem for Mobilt bredband har aldri fungert de 3 årene vi hadde denne. Vi har klagd på dette gjentatte ganger på kundeservice, men ingen hjelp og få. Valgte tilslutt å avslutte abonnementet , da vi måtte betale for nytt modem. Noe vi syntes var urimelig da vi har betalt for en tjeneste som ikke har fungert i 3 år
Hei, Steffen! Synd å høre at du har hatt problemer med ditt mobile bredbånd hos oss. 😕 Kontakt vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no
Blir oppringt fra winback team. Tilbudet var bra med pris 1000gb, tlf, data og eSIM. Dagen etter tlf er aktiv skal jeg sette opp ruteren jeg har kjøpt inn pga de kunne ikke tilby den i pakken her. Finner ikke digital aktivering og kontakter ICE. Viser seg at dette er noe de ikke kan tilby selv om de ringer oss og sier så. Fikk mail og sms hvor data biten de sier de ikke kan levere skal være med. Uansett utfall er dere herved advart.
Hei Wegard! Så leit å høre at du fikk en dårlig opplevelse med oss og ble lovet ting du ikke fikk. Dette er virkelig ikke slik vi ønsker å gjøre mot våre kunder. Vi skal ta dette videre! Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ikke bruk ICE… mer uhøflig og dårlig kundeservice skal en leite lenge etter. Får ikke byttet pga 24mnd bindingstid
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve å være kunde hos oss. Hvis du fortsatt opplever problemer kan du sende oss en beskrivelse av ditt problem til [email protected] så vi kan undersøke saken . Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Jeg synes abonnementet funger greit for meg ikke alltid like god dekning.
Hei, Margaret Godt å høre at abonnementet fungerer som forventet! Vi skal ha generelt god dekning i byområder, og vi har også avtale med Telia der våre egne sendere ikke strekker til. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] og oppgi fullt navn, telefonnummer og adresse, så skal vi se nærmere på dette. Dekningskartet vårt er også tilgjengelig på hjemmesiden vår: https://www.ice.no/dekning/kart/ Jeg ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Jonas ice.no