ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ok pris på mye data. Enkelt og ryddig Bra mine sider Virker som om det har blitt dårligere dekning i deler av innlandet og i forbindelse med reiser til Danmark og Sveits
Hei, Embret Det er godt å høre at du i det store og hele er fornøyd, men nettverket vårt skal ikke ha blitt dårligere. Det høres ut som noe vi bør sjekke opp. Jeg ser gjerne at du tar kontakt med vår kundesupport på [email protected], så kan vi sjekke forholdene mer detaljert. Mvh. Anne ice.no
Får svar raskt, og de jeg har møtt på har god kompetanse
Hei, Elsemay Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det setter vi pris på 😊 Ha en god kveld! Mvh. Rebekka ice.no
Vi har i flere brukt ICE trådløs ruter på sommerferieturer til Helgeland. Dekningen har så langt vært elendig, men med tålmodighet stort sett brukbar. Etter noe tid, fikk vi gehør for at det å betale full månedspris hele året ellers, var urimelig. Dén "gunsten varte kun 1 år, siden har vi (igjen) betalt full pris hele året, tross div. kundekontakters "forståelse" for vår misnøye.
Hei, Knut Dette høres ikke bra ut. Dekningen vår skal være generelt bra, men i enkelte områder har vi litt å gå på. Vi jobber stadig med å utvide nettverket vårt, så forhåpentligvis blir det bedring også i deres område, men hvilke områder som oppdateres når, har vi ingen informasjon om, dessverre. Husk at du kan fryse bredbåndsabonnementet ditt i inntil 9 måneder sammenhengende hvis det er lange perioder der det ikke benyttes. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på [email protected], så kan vi se om vi kan finne en god løsning for deg. :) Mvh. Anne ice.no
Fantastisk med gratis abonnement til barn. Alt annet fungerer tilfredsstillende
Hei, Johan Ukomplisert og rimelig er akkurat slik det skal være. Ja, våre barneabonnement er en flott måte for de små å få en trygg og enkel vei inn i mobilverdenen. :) Mvh. Anne ice.no
Etter ble kjent med ICE via jobben, var veldig lite tvil å velge den privat. Er veldig fornøyd og anbefaller andre også. Du er med i utviklings reisen til en 'liten' operatør med eget nettverk.
Hei, Viesturs Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Har bare positive opplevelse med ICE etter flere år har vart kunde hos dere og har ikke noe mer å sier om det bare forsett dere å vare så bra som dere altid vart helt fra starten !! takk !!
Hei, Renato Tilbakemeldingen din er som musikk i våre ører! Det er moro å høre at du er fornøyd med oss, og vi håper det fortsetter sånn i lang tid fremover. 😊 Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Det er ikke så veldig dyrt, og betale i måneden. Dekningen på hytta, kunne vært bedre. 2 eller 3 gigabyte holder, for meg
Hei, Trine Det er leit å høre at dekningen ikke er den beste i hytteområdet ditt. Vi jobber stadig med å bygge ut nettverket, og vi håper det blir bedre dekning hos deg i framtiden. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har spørsmål, eller hvis du ønsker hjelp med noe. Vårt dekningskart kan du finne ved å trykke på følgende link: https://www.ice.no/dekning/kart/ Vi setter pris på tilbakemeldingen din, og det er koselig å høre at du ellers er fornøyd med prisen du betaler. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no