ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ICE er ideell for fritidsbolig der vanlig telefondekning er for dårlig som wifi-erstatning. Da hadde det vært bra om abonnenter også ble tilpasset denne typen bruk. Det er for tungvint i dag å skulle åpne og lukke abonnementet mellom hvert besøk. Dermed blir det for vår del å betale forholdsmessig mye for lite bruk, fordi det viktig for oss å ha wifi når vi er på hytta. Vi har spurt ICE hvorfor det ikke blir bygget ut i vårt hytteområde med bedre kapasitet. Nå er det bra kap utenfor sesongen, men helt elendig under feks påske. ICE svarte at de ikke ville prioritere dette området. Slikt skaper en dårlig kundeopplevelse (gjelder Uvdal/Vasstuland, et område med mye hytter).
Hei, Morten Vi har full forståelse for at dette oppleves vanskelig. Nettverket vårt er i stadig utvikling, men pengesekken vår er ikke utømmelig, så noe prioritering må vi gjøre, dessverre. Det høres ut som om nettverket i akkurat dette området er godt dekket til vanlig, men områder med stor pågang i kortere perioder er en utfordring, dessverre. Vi jobber kontinuerlig med å utbedre nettverket vårt, men jeg kan dessverre ikke love at det blir endringer i akkurat dette området på kort sikt.
Har brukt ice-router med utendørsantenne og CDMA-nettet i mange år. Nettet har svært god dekning over store områder. Sammenlignet med LTE-nettet er hastigheten ganske lav (maks. 10 mbps) og variende.
Hei, Thomas Det er leit å høre at du opplever bredbåndsnettet vårt som ustabilt. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på [email protected], så kan vi sjekke forholdene der du bruker ruteren din. :) Mvh. Anne ice.no
Hos Ice får jeg mye data for pengene. Grei dekning, kanskje noe dårligere hastighet enn hos Telenor.
Hei, Tor Tusen takk for tilbakemeldingen! De nærmeste årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, som kommer til å gi bedre hastighet 😊 Ha en god kveld! Mvh. Rebekka ice.no
Ok pris på mye data. Enkelt og ryddig Bra mine sider Virker som om det har blitt dårligere dekning i deler av innlandet og i forbindelse med reiser til Danmark og Sveits
Hei, Embret Det er godt å høre at du i det store og hele er fornøyd, men nettverket vårt skal ikke ha blitt dårligere. Det høres ut som noe vi bør sjekke opp. Jeg ser gjerne at du tar kontakt med vår kundesupport på [email protected], så kan vi sjekke forholdene mer detaljert. Mvh. Anne ice.no
Får svar raskt, og de jeg har møtt på har god kompetanse
Hei, Elsemay Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det setter vi pris på 😊 Ha en god kveld! Mvh. Rebekka ice.no
Vi har i flere brukt ICE trådløs ruter på sommerferieturer til Helgeland. Dekningen har så langt vært elendig, men med tålmodighet stort sett brukbar. Etter noe tid, fikk vi gehør for at det å betale full månedspris hele året ellers, var urimelig. Dén "gunsten varte kun 1 år, siden har vi (igjen) betalt full pris hele året, tross div. kundekontakters "forståelse" for vår misnøye.
Hei, Knut Dette høres ikke bra ut. Dekningen vår skal være generelt bra, men i enkelte områder har vi litt å gå på. Vi jobber stadig med å utvide nettverket vårt, så forhåpentligvis blir det bedring også i deres område, men hvilke områder som oppdateres når, har vi ingen informasjon om, dessverre. Husk at du kan fryse bredbåndsabonnementet ditt i inntil 9 måneder sammenhengende hvis det er lange perioder der det ikke benyttes. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på [email protected], så kan vi se om vi kan finne en god løsning for deg. :) Mvh. Anne ice.no
Fantastisk med gratis abonnement til barn. Alt annet fungerer tilfredsstillende
Hei, Johan Ukomplisert og rimelig er akkurat slik det skal være. Ja, våre barneabonnement er en flott måte for de små å få en trygg og enkel vei inn i mobilverdenen. :) Mvh. Anne ice.no