ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Området runt Kastellveien i Risør har ikke dekkning i det hele tatt. Dette tross at oversikten viser det.
Hei, Tone! Hvis dette er noe som fortsatt pågår må jeg be deg kontakte kundeservicen vår på nummer 21000000. Da kan vi feilsøke sammen og hjelpe deg med å få problemet løst :) Du kan også sende oss en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på det. Husk da å legg ved fult navn og nummer dette gjelder for. Ønsker deg en fin kveld! Mvh Tina ice.no
Prøvde prøve flere ganger .Di skriver ikke noe om hvor mange ganger 1 kan bruke prøve. Di tok bare vekk prøve .
Hei Morten Prøv oss er ett abonnement man kan prøve i 3 måneder som ny kunde for å se hvor mye data man bruker og for å se om man er fornøyd. Dette kan man prøve en gang. Etter 3 måneder kan man velge hvilket abonnement som passer deg.
Styr unna mobilt bredbånd fra Ice. Dette sier de om sitt bredbånd på deres hjemme side. "ice+ er Norges nye og moderne mobilnett. Vi har bygget ice+ for å gi deg den dekningen og hastigheten du trenger - til en enda lavere pris." Dette er i realiteten ett ikke noe nytt og bygger på gammel teknologi. Elendig hastighet og dekning. Har tatt opp dette med kundeservice flere ganger og de bekrefter de ikke kan konkurrere med Telia og de andre store. Salg sier de har fått en ny ruter som skal hjelpe på hastighet og dekning, men den kan jeg ikke få før ruteren jeg har i dag går i stykker. Selv om den er Brannfarlige og er kjent for å ta fyr.
Hei Eyvind Det er synd att du ikke er fornøyd. Vi har en ny og bedre router man kan kjøpe om man ønsker det. Er det noe du ikke er fornøyd med kontakt vår kundeservice på telefon 21000000 eller via vår Chat
Stort sett er det grei dekning, men i garasjen er det veldig varierende. Som sagt er det kun dekningen som gir 4 og ikke 5 stjerner. Rimelig pris gjør ICE til en sterk konkurrent. Det er svært sjelden jeg har opplevd problemer med Ice. En 5 stjerne sitter altfor lett hos mange tror jeg, for da skal det ikke være noe problem, utenom det man må forvente av uforutsette problemer med været og andre ytre faktorer.
Hei. Per Takk for fin tilbakemeldning :) Vi jobber stadig med å forbedre dekningen.
Værste søppel firma! 2 uker for et sim til bedrift! Kassesysyemet virker ikle uten! Snakka med dere hver dag! Lyver som faen å. 11 dager etter dere liksom sendte, ble det postet! Vi bytter leverandør! Fanma frekke nok til å sende full faktura å uten at tjenesten ble levert! Telia fiksa det på dagen! Dere burde gå i lære hos dem!
Hei Christian. Er det noe du ikke er fornøyd med så ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21000000 eller via chat så dem kan se på saken din
De ringte oss med en god avtale, de sa at de har bygd opp nye master på Olseth og at nettet skal være veldig bra å de skal bygge en til i nærheten. Dette var 1 års abonnement, så vi hadde fått straff om vi hadde byttet tilbake. Nå har vi et helsike med å få fatt i de, og klagefristen er på vei ut. Dette er så dårlig gjort og en form for svindel. Hvordan kan de selge abonnement på sånne steder der de ikke har noe dekning? Gode priser hjelper lite om nettet e veldig dårlig. Fy fy Ice.
Hei, Francis Dette høres ikke bra ut i det hele tatt! Send oss en e-post til [email protected] med nummerne dine og en kort forklaring på hva saken handler om, så skal vi undersøke dette for deg! Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Helt forferdelig. Har chattet tre dager uten hjel. De presser bare å få nye kunde men klarer ikke å hjelpe eksisterende kunde. En ansatt løy at han finner ikke chatt logg. Har sendt Mail med chatt bilder til ledelse så for se hva skjer men absolutt hold unna
Hei, Sairaa Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din. Ha en fin dag!