ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok kontakt på Facebook, fikk svar innen 1 minutt. Etter 5 minutter var saken løst :-)
-Synest det er kjipt at dere fakturerer ganske mye når jeg ringer Norgestaxi, 07000 -Er ellers svært fornøyd med Ice.net, men den overfakturering for å ringe taxi gjør at jeg ikke blir så lysten på å overtale venner til å gå over til dere.
Hei, Øyvind Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Når det gjelder prisene å ringe Norgestaxi nummer så er dette noe Norgestaxi tar betalt for. Har undersøkt litt nærmere å kan se at alle andre operatører tar betalt for å ringe Norgestaxi. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Må fortsatt innstille MMS Internett manuelt. Men blir bedre og bedre.
Er vel som andre selskaper. Sel tjene mest mulig penger.
Vanskeligt å få kontakt med dere på tlf. Men dere ordner det meste på facebook. Jeg er en fornøyd kunde.😊
Hei, Liv Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å bli bedre og din tilbakemelding er viktig for oss. Godt å høre at du er fornøyd. Ønsker deg en fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
- Kjøpte 3GB data dagen før månedsskiftet. Først når kjøpet var gjort fikk jeg beskjed om at dette kun vil gjelde for inneværende måned og ikke blir overført til neste måned. Veldig merkelig system og ikke i tråd med roll over-tanken. + Hyggelige og hjelpsomme kundebehandlere på Facebook-chatten.
Hei, Anne Tusen takk for at du sier ifra, ekstra data du kjøper skal selvfølgelig bli overført til neste måned på lik linje som det andre. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200 Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Servicen var veldig bra, meget hjelpsom, Ice.net har en av de beste service.