ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er helt fornøyd med ICE. Men jeg betaler et høyt abonnement for min økonomiske situasjon
Hei, Majed Så flott å høre at du er fornøyd; det setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi gå gjennom abonnementet ditt og se om vi kan finne en enda bedre løsning for deg. :) Mvh. Anne ice.no
Ice har vært problemfritt. I land utenfor EU var det enkelt å kjøpe seg opp, det er viktig for å kunne bruke google Maps
Hei, Cecilie Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Her får du i pose og sekk, både dårlig dekning og dårlig kundeservice. Så ligg langt unna. Ikke er det billig heller
Hei, Petter Dette var leit å høre. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Vi hører gjerne fra deg. Mvh. Anne ice.no
Super mobildekning og bra mengde data. Fint at man kan ha eget data-sim som er koblet opp mot mobilabonnementet.
Hei, Jenso Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Er veldig fornøyd med ice, eneste grunn for at jeg byttet var at ice ikke hadde datapakke utenfor eu/EØS.
Hei, Mj Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. :D Vi har for øvrig innført Datapakke Utland nå som omfatter følgende land: USA, Thailand, Tyrkia, Canada, Israel, Malaysia, Montenegro, Serbia, Singapore og Sveits. Du kan lese mer om disse her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/datapakke-utland/ Mvh. Anne ice.no
Fornøyd med bruken av ICE både i Norge og på utenlandsreiser.
Hei, Ove Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Har ved flere anledninger prøvd p etterspørre fakturaene mine, siden de ikke kommer i nettbanken eller posten. Og fakturaene går da til inkasso, og da får jeg inkasso i nettbanken. Det har vist seg at mine personlige regninger har blitt sendt til en annens nettbank i stedet, og det vedkommende har også ringt inn og klaget på dette! Og de er så frekke og legger skylden på banken. Fant også ut at andre har klart å få tilgang til nr mitt jeg hadde hos dem. Nei, aldri mer ice
Hei, Andre Det er leit at dette har skjedd og at du ikke er fornøyd med oss! Jeg får dessverre ikke hjulpet deg herfra, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Håper vi hører fra deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Julie ice.no