ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Munlig avtale med ice selger stemer ikke med sms avtale som sendes. Bare svindler. Og ingen angrerett til bedrift. Ice tjener penger på å lure folk. Ble lurt å kjøpe bedrift mobilabonnement. I telefonsamtale selger sa ikke at det er avtale til bedrift derfor svarte jeg ja på sms. Om 2 dager sender jeg angrerett. Svar får jeg fra Ice kundeservice er at jeg må lese sms avtale. Det betyr at ice selger kan si hva han vil til å lure folk. Hvis du stoler på ice selger og bare svarer ja på sms(som han insistert)da du er lurt og det er ingen vei tilbake. Nå skal betale jeg til ice bruddgebyr 3750kr. Du trenger ikke å bli kunde for å betele bruddgebyr det er nok å bare ønske å bli kunde hos ice
Hei Ana Det er veldig leit å høre at du føler det slik! Det er selvfølgelig ikke en slik oppfatning vi ønsker at du skal ha av oss. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med oppsummering på saken din, så skal vi se nærmere på det. Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Veldig ofte at folk som ringer til oss får opptatt selv om vi ikke er det. Samtalen settes over til mobilsvar. Etter 3 til 4 forsøk oppnår de kontakt
Hei, Egil Uff, sånn skal det selvfølgelig ikke være! Kontakte oss gjerne på telefon 21 00 00 00 eller på chat via ice.no, slik at vi kan undersøke problemet nærmere. Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
God service og du får alltid god hjelp. Hyggelig folk og snakke med.
Hei Rune! Så flott å høre at servicen og personalet er hyggelige 💛😍 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Meget konkurransedyktige priser. Anbefales på det varmeste.
Hei Robin! Så hyggelig å høre at vi blir anbefalt til andre 💛💛 Tusen takk for tilbakemeldingen. Mvh Martine ice.no
Telefonien fungerer, viktigst av alt. God service.
Hei Terje! Så flott å høre at ting fungerer som det skal 😊💛 Tusen takk for tilbakemeldingen. Mvh Martine ice.no
Kvaliteten som tilbys er ikke sann. Etter to uke med bruk av abonnenten ble kompaniet informert om levering av tjenester av lav kvalitet, som jeg fikk svar på at de ikke kunne hjelpe meg med noe og jeg kunne si opp kontrakten, men det ville komme et tilleggsgebyr for dette. Jeg anbefaler ikke!!!
Hei Pavelas! Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse som kunde hos oss, det er ikke slik vi ønsker at ting skal være. Send oss gjerne en e-post emd en god forklaring på saken så vi kan få sjeket det skikkelig opp. e-post kan sendes til [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Sjennerelt fornøyd, men har ikke hatt mulighet til å sende meldinger til nummere fra et spesifikt land i Europa siden to år. Jeg har hatt kontakt med kundeservice lenge nå, men ingen ting har hjulpet så langt å løse problemet. Nå står jeg på punktet til å bytte leverandør.
Hei Yves! Dette høres ikke bra ut.. Beklager om vi ikke har fått hjulpet deg med problemet ditt. Ta gjerne kontakt en gang til for å sjekke om det ligger noe sperringer til utland, eller om saken din kan bli sendt videre til teknisk. Vi håper dette løser seg! 💛👌 Mvh Martine ice.no