ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sjennerelt fornøyd, men har ikke hatt mulighet til å sende meldinger til nummere fra et spesifikt land i Europa siden to år. Jeg har hatt kontakt med kundeservice lenge nå, men ingen ting har hjulpet så langt å løse problemet. Nå står jeg på punktet til å bytte leverandør.
Hei Yves! Dette høres ikke bra ut.. Beklager om vi ikke har fått hjulpet deg med problemet ditt. Ta gjerne kontakt en gang til for å sjekke om det ligger noe sperringer til utland, eller om saken din kan bli sendt videre til teknisk. Vi håper dette løser seg! 💛👌 Mvh Martine ice.no
Meget god kundeservice og abonnement. Appen er veldig bra!
Hei Vibeke! Tusen takk for en veldig hyggelig tilnakemelding, dette setter vi STOR pris på :D Ønsker deg en flott dag og God jul når den tid kommer :) Mvh Stine Ice.no
Veldig fornøyd med abbonementene vi har fått her i huset nå. God pris, og knalldekning.
Hei Eirik! Så flott å høre at dere er fornøyde 😊💛 Skulle det være noen spørsmål er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00, eller via chat på ice.no. Takk for hyggelig tilbakemelding 🎄 Mvh Martine ice.no
Veldig fornøyd med ice, billig og bra dekning. Appen fungerer bra👍😊
Hei Berit 😊 Så flott å høre at du er fornøyd og at våre tilleggstjenester fungerer som det skal. Takk for tilbakemeldingen 💛🎄 Mvh Martine ice.no
Dårlig informasjon om kostnad for og ringe til skandinaviske land.
Hei, Jan Det er leit at du ikke er fornøyd med oss. Du finner informasjon om utlandspriser på ice.no. Vi har en egen pakke for samtaler fra Norge til EU som koster 99,- per måned. Da får du 3000 ringeminutter og 3000 SMS per måned. https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Skulle du ha spørsmål er det bare å kontakte oss: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Jeg ønsker deg en fin helg! 😊 Mvh Julie ice.no
I stort sett fornøyd, bortsett fra at man mister oppsparte GB hvis man ser at man kan klare seg med et mindre abonnement.
Hei, Elsa! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 💛 Man kan dessverre kun spare opp like mye data som det man abonnerer på. Det vil si om du abonnerer på f.eks 3GB kan du kun spare opp 3GB i Data Rollover, slik at du kan ha maks 6GB tilsammen. Dersom du da har spart opp 3GB i Data Rollover og nedgraderer til f.eks 1GB, vil du kun ha 1GB i Data Rollover, totalt 2GB tilsammen. Håper dette var oppklarende! Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Ikke tilgjengelig alle plasser jeg har behov for det.
Hei, Julie! Så dumt at du ikke får benyttet nettet vårt alle plassene du har behov for det! 😕 Vi jobber stadig med utbyggingen av nettet vårt, og i mellomtiden benytter vi Telias nett i de områdene hvor vi selv ikke har nett. 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no