ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hett Ice.net en stund uten mange problemer, men i hele Kristiansand området har jeg store GPS problemer. Vurderer sterkt å bytte over til et annet abonnement.
Hei, Trym Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ved reiser i utlandet har ikke ice fungert for meg. Mistet mobilforbindelse over flere dager da jeg var i sør-Europa og måtte via Mail få instruksjoner om hvordan jeg skulle endre innstillingene for å få forbindelsen tilbake. Også mms har blitt borte hver gang jeg har vært en tur i Sverige. Fryktelig irriterende! Er fornøyd med data rollover. Men kommer nå til å bytte til annen leverandør.
Hei, Vera Det er beklagelig å lese at du opplevde problemer når du var på reisefot, slik skal det selvfølgelig ikke være. Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Legg ved følgende informasjon. - Fult navn - Telefonnummer - Hva problemet er Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ganske raskt, men blir brukt opp for fort, har levd med det i noen år nå, var bra på starten, men nå ere grusomt. Har lyst på ubegrensa nett.
Hei, Lava Mobildata blir kun belastet etter bruk. Det kan være at du har på automatisk oppdatering eller andre ting som tar mobildata uten at du vet det. Anbefaler deg å sjekke om du kanskje har noen innstillinger på som tapper deg for data. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Katastrofe, så dritt lei! Forsøkt å få dette å virke i månader. Minimum tre kontakter med kundeservice. Dette uten hell. Bruker iPhone 7. En rask tur utomlands å innstillingene (Ice.net) er tilbake til steinalderen. Ikke et problem med Telenor eller telia/Netcom... Er tragisk. Ikke mitt valg neste gang Heller ikke imponert over dekningen.
Hei, Peter R Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får under halvparten det jeg betale for. Forferdelig nett.
Tregt, dårlig dekning, mangler 4G. Byttet til Ice etter at jeg fikk en god avtale på ny mobil på Elkjøp. Ble fortalt det var Telia dekning, noe det ikke er. Bor sentralt i Oslo, og har kun 3G. Føler meg lurt.
Hei, Fbf Dette hørtes ikke bra ut. Ser at du skriver at du kun får 3G dekning, har du prøvd å låse telefonen din til 4G/LTE? Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Legg ved følgende informasjon. - Fult navn - Telefonnummer - Hva problemet er Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Nettdata er veldig bra. Det er mange gode tilbud som kjem som for eksempel fri data ut månen eller noe liknande.
Hei, Grunde Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding, Grunde! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net