ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Katastrofe, så dritt lei! Forsøkt å få dette å virke i månader. Minimum tre kontakter med kundeservice. Dette uten hell. Bruker iPhone 7. En rask tur utomlands å innstillingene (Ice.net) er tilbake til steinalderen. Ikke et problem med Telenor eller telia/Netcom... Er tragisk. Ikke mitt valg neste gang Heller ikke imponert over dekningen.
Hei, Peter R Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får under halvparten det jeg betale for. Forferdelig nett.
Tregt, dårlig dekning, mangler 4G. Byttet til Ice etter at jeg fikk en god avtale på ny mobil på Elkjøp. Ble fortalt det var Telia dekning, noe det ikke er. Bor sentralt i Oslo, og har kun 3G. Føler meg lurt.
Hei, Fbf Dette hørtes ikke bra ut. Ser at du skriver at du kun får 3G dekning, har du prøvd å låse telefonen din til 4G/LTE? Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Legg ved følgende informasjon. - Fult navn - Telefonnummer - Hva problemet er Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Nettdata er veldig bra. Det er mange gode tilbud som kjem som for eksempel fri data ut månen eller noe liknande.
Hei, Grunde Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding, Grunde! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Kjapp og fantastisk god kundeservice. Ice.net holder det de lover.
Gikk over til Ice.net fra Telia. Jeg fikk også min mor til å bytte fra Telenor til Ice.net basert på en hyggelig samtale med deres kundeservice. Da vi ble overført til Ice.net ble ingenting av det som ble lovet innfridd. Dette resulterte i at jeg har brukt MYE tid frem og tilbake med deres kundeservice. Dette er skuffende og ikke som vi forventet.
Hei, Annette Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice var billigst når jeg skulle kjøpe ny telefon og tenkte jeg kunne prøve de. Har alltid dårligere dekning enn alle de jeg er sammen med og bor langs kysten i Sørnorge. Trodde det var kysten som skulle ha best dekning ved Ice.
Hei, Martin Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net