ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vel, ble overtalt til å tegne et abb til 8 mb pr måned. Bruker nesten ikke mobil så hvor blir det av resten av de resterende? Denne mnd fikk jeg en faktura som overskred de 8 og jeg skjønner ingenting. Særdeles skuffet.
Hei, Sissel Det er veldig leit å høre at du er misfornøyd! Kontakt oss gjerne på [email protected] med fult navn og mobilnummer, så skal vi sjekke om vi kan tilby deg et abonnement som bedre passer ditt forbruk. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Bra dekning område og enkel og oversiktlig " min side".
Hei, Knut! Tilbakemeldingen din er som musikk i våre ører! God dekning og en ryddig Min Side-profil er selvfølgelig ting vi har stor fokus på. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
God service/hjelp når jeg har hatt behov for det. Får stadig tilbud om å skifte "operatør". Lett å si nei takk og begrunne med at jeg er fornøyd med den jeg har. Mvh Arne M. R.
Hei, Arne Det er supert å høre at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ha en strålende dag! Mvh Jonas ice.no
Det har gått i flere dager no siden eg klagde ang. problemer med å få løsning av i message og facetime. Alle de rådene de hadde gitt å få løse det ikke fungerer. Ringtet apple da og de sier det er Ice slm har problemer i systemet om hvorfor noe av nummeret ikke kunne tilkoblet på i message og facetime. Nonhar eg stått lenge og ventet på at de skl fikse det. Hørt ingenting!
Hei, Crystell! Det forstår jeg at du ikke er fornøyd med. Det er fortsatt en feil mellom ice og Apple som rammer iMessage og Facetime. Jeg anbefaler deg alikevel å kontakte oss på [email protected], slik at vi får informert videre at dette også gjelder ditt mobilabonnement 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Dårilg i utlandrt og bare bra i norge ,veldig dyrt ut Euoropa , jeg vurderer å ikke ha med meg nedte gang når jeg riser fordi kommer unødvendig betaling som er ikke sant
Hei, Hawjin! Abonnementene våre bortsett fra iceJunior har EU-inkludert - du bruker abonnementet som i Norge 😊 Hvis du er utenfor EU/EØS eller ombord på båt, ferge eller fly kan det bli ekstra kostnader. Du kan lese mer på ice.no: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du ønsker at vi skal se nærmere på hva du er fakturert for. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Veldig dårlig dekning i Danmark. Eller er jeg fornøyd rundt Ryfylke og sør Norge.
Hei, Johnny! Tusen takk for din tilbakemelding 😊 Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] angående dekningsproblemene i Danmark. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Erfaringen min er meget bra, men dere må jobbe litt mere for å få betre dekning i mitt nærområde ved i Sel Kommune.
Hei Tore j.j Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding:) Vi jobber hele tiden med å utbeder vår dekning, så vi setter stor pris på tilbakemedinger. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no