ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig dekning i Danmark. Eller er jeg fornøyd rundt Ryfylke og sør Norge.
Hei, Johnny! Tusen takk for din tilbakemelding 😊 Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] angående dekningsproblemene i Danmark. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Erfaringen min er meget bra, men dere må jobbe litt mere for å få betre dekning i mitt nærområde ved i Sel Kommune.
Hei Tore j.j Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding:) Vi jobber hele tiden med å utbeder vår dekning, så vi setter stor pris på tilbakemedinger. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Har ikke hatt problem med telefonen så da er vel alt OK
Hei Arne B.L Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Dekningen generelt i Norge er bra, ingenting å si på denne fronten. Prisen er også bra, slår alle andre operatører. Men den utenlanske dekningen kan man jobbe bedre med (for de som er på ferie en gang i året og for de som er i utlandet oftere enn turister).
Hei Kim A! Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å utvikle vår dekning,så vi setter stor pris på tilbakemeldinger. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Bedre enn flere andre aktører jeg har prøvd, billigste, mer arbeid med dekking sitter ice på toppen uten tvil.
Hei Salem! Tusen takk for en kjempe flott tilbakemelding, dette setter vi virkelig stor pris på! Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Måtte ring for det blev aktivetet. Ikke bra. Jag synes at det for dårlig.
Hei jakob L! Våre abonnementer skal bli aktive autoamtiske når man porterer over, men om du mottar et ertatningssum vil du måtte kontakte oss for å aktivere det eller så må det aktiveres via min side. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Tok kontakt for å spørre om en høy belastning på guttungens mobilabonnement på marint nett. Fikk til svar at de kunne refundere halvparten. Stilte spørsmål ved hvorfor det i det hele tatt fungerte slik, om ikke det kunne sperres, og om Ice tjente penger på det (ettersom de uoppfordret tilbydde å refundere halvparten). Fikk til svar at "du trenger ikke få noe refusjon :-)", før jeg ble ghostet. Det hjelper ikke at chattetjenesten deres knapt fungerer, og at det tar vinter og vår å få svar. Virker ikke som at de egentlig ønsker bryet med kundeservice. De ansatte på kundeservicen er neppe hentet fra første hylle.
Hei Bjørn E! Dette høres ikke bra ut og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å behandle våre kunder. Send oss gjerne en e-post med en forklaring av saken til [email protected] så vi kan få undersøkt og funnet en løsning på saken. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no