ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Et veldig bra produkt og jeg vil spesielt nevne bruk av mobilnettet på hytta på Sjusjøen til TV og internett.
Hei, Olem Tusen takk for tilbakemelding! Det setter vi pris på. Ha en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Dere er ikke så imøtekomme når man ringer og klager. Gjør ikke noe med problemet.
Hei, Dagfinn Beklager at du har hatt den opplevelsen hos oss. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Mvh. Rebekka ice.no
Har ikke funnet noen andre som kan tilby så mye data for så lav pris.. og dekning har jeg overalt.
Hei, Lene 😊 Så flott å høre at alt fungerer for deg! Takk for tilbakemeldingen 😍 Mvh Martine ice
Kunde servicen er no av det beste jeg har opplevd noen gang.
Hei Paul! Så hyggelig å høre, og tusen takk for tilbakemeldingen🙌😁 Mvh Martine ice
ok ab, men savne et abonnement etter årstid, at oppspart byte kunne vært brukt på sommeren da man er mer i bevegelse. bortreist/ hytte mm. Og ikke at man miste de om de ikke blir brukt
Hei, Roger 👌 Takk for tilbakemeldingen. Kontakt gjerne vårt kunde senter så vi kan hjelpe deg med å finne passende løsninger for deg ut ifra forbruk 😊 Mvh Martine ice
Mobil fungerer som den skal, i hele landet. Mob. bredbånd sliter vi med på utsatte steder.
Hei Ingar 😊 Så bra at mobilen fungerer der du befinner deg! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon nummer: 21 00 00 00, så vi kan prøve å hjelpe deg med å finne en løsning ang. ditt mobile bredbånd 🙌 Mvh Martine ice
Ingen dekning der jeg har mitt sommerhus, i Kautokeino har jeg full dekning.
Hei, Vidar Så leit at du opplever dårlig dekning! 😞 De nærmeste årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, så jeg håper dette gir god dekning i sommerhuset! Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no