ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ok ab, men savne et abonnement etter årstid, at oppspart byte kunne vært brukt på sommeren da man er mer i bevegelse. bortreist/ hytte mm. Og ikke at man miste de om de ikke blir brukt
Hei, Roger 👌 Takk for tilbakemeldingen. Kontakt gjerne vårt kunde senter så vi kan hjelpe deg med å finne passende løsninger for deg ut ifra forbruk 😊 Mvh Martine ice
Mobil fungerer som den skal, i hele landet. Mob. bredbånd sliter vi med på utsatte steder.
Hei Ingar 😊 Så bra at mobilen fungerer der du befinner deg! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon nummer: 21 00 00 00, så vi kan prøve å hjelpe deg med å finne en løsning ang. ditt mobile bredbånd 🙌 Mvh Martine ice
Ingen dekning der jeg har mitt sommerhus, i Kautokeino har jeg full dekning.
Hei, Vidar Så leit at du opplever dårlig dekning! 😞 De nærmeste årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, så jeg håper dette gir god dekning i sommerhuset! Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Godt fornøyd, dekning på hytta, bra med rollover 👏
Hei, Eindride Tusen takk for tilbakemelding. Det settes pris på 🎉 Ha en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Valgte Ice pga billig abonnement. Fornøyd. Det er også veldig bra dekning.
Hello Tom 😁 Takk for tilbakemeldingen, og supert å høre at du er fornøyd! Mvh Martine ice
Go kundeservice og grei oversiktlig app. Det er også flott med rimelige priser for barn.
Hei, Bernt 😁 Så bra du har en fin opplevelse med oss! Takk for tilbakemeldingen 😊 Mvh Martine ice
Prisene er super,og god dekkning. Ingen ting som er negativt med Ice
Hei, Mariann 😊 Tusen takk fro din tilbakemelding, og så flott å høre at du er fornøyd! 😍 Mvh Martine ice