ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg føler meg lurt og manipulert, til å sette familiens abonnement på eget firma, fordi det skulle bli så mye bedre. Jeg var ikke klar over at angrefrist, eller andre konsumerrettigheter bortfaller når det føres på bedrift. Og når jeg tar kontakt, så er det "sorry, men kjøpt er kjøpt." Det blir 2 år med denne dritten, før jeg aldri noen gang kommer til å returnere.
Hei, Krister! Det er veldig leit at du har hatt en uheldig opplevelse med kundeservice. Du er velkommen til å kontakte oss igjen hvis du vil at vi skal se på saken din en gang til. Du kan kontakte oss på [email protected]. Mvh Julie ice.no
Anbefaler og bytte til ice. Veldig bra alt sammen!
Hei, Kari Takk for fin omtale. :-) Mvh Mia ice.no
God på pris, ulike datapakker som er i markedet i dag. På ett abo får man også ink netflix.
Hei, Marianne Takk for en hyggelig omtale. :-) Mvh Mia ice.no
Dårlig dekning, "hakkete" samtaler i heimen, slik at me ofte gikk over til å samtale på messenger istaden.
Hei Sonja Beklager opplevelsen du har. Det kan være mange årsaker til dette. Vi oppgraderer vårt nett hele tiden, og det kan være arbeid i ditt område. Anbefaler deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00 for hjelp og oppdatering. Ha en fin dag. Mvh Geir ice.no
ICE sendte melding til min svigermor. En melding der de brukte mitt navn og telefonnummer, for å prøve og få henne over som kunde til seg. Hun er med i mitt familie abonnement i et annet mobilselskap der jeg er "sjef". Der ble hun da bedt om å bekrefte til ICE at hun ville bytte til dem. Hun ringte meg for å spørre ang melding jeg hadde sendt til henne. Jeg fortalte da at jeg har ikke sendt noe melding.
Hei Terje Beklager at dette har skjedd. Vi får dessverre ikke sett på saken her. Ta gjerne kontakt på [email protected] for hjelp til å løse saken. Mvh Geir ice.no
Ice gjør absolutt alt de kan for å presse ut så mye penger som mulig fra sine kunder og kunden er tilsynelatende bare en forglemt belastning. Dekningen er sjokkerende dårlig, selv i Oslo. Min datter ble fakturert 500kr for 13 mb data, og når vi sier opp abonnementene må vi betale for hele oppsigelsesmåneden tross ingen bindingstid.
Hei, Martin Det er veldig uheldig at dette har skjedd. Ut ifra det du skriver ser det ut som at din datter har vært utenfor EU eller har vært koblet opp til satelittnett. Siden vi ikke har innsyn i abonnementet ditt herfra, kan vi alikevel ikke svare helt sikkert på det. Du kan lese mer om utlandsprisene vi har her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Ved oppsigelse må man betale ut hele måneden, selv om man sier opp i førsten av måneden. Det beste er derfor å si opp i slutten på måneden, for å unngå dobbeltfakturering. Skulle du ha spørsmål eller ønsker du hjelp er det bare å kontakte oss på [email protected]. Ha en fin kveld! Mvh Julie ice.no
Abonnementsprisen økte ca 1 mnd etter jeg ble kunde, og pris på tjenester fra/til utlandet stemmer dårlig med det jeg ble forespeilt
Hei, Margrete Det stemmer, vi har forandret på priser og innhold basert på markedet og kundenes behov. Alle kunder har blitt varslet i god tid, slik at enhver kan ta et valg om å bli tildelt det nye produktet eller velge noe annet. Hva gjelder priser fra/til utland finner du mer informasjon her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/priser-til-eu-eos/ https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/bruk-i-eu/ Mvh Mia ice.no