Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.3
4 006 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
4 006 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 006 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 432
524
339
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 006 verifiserte omtaler på Bytt.no

Misfornøyd med prisene

Omtale av  Margrete

Abonnementsprisen økte ca 1 mnd etter jeg ble kunde, og pris på tjenester fra/til utlandet stemmer dårlig med det jeg ble forespeilt

Svar fra ice
13.09.2024 09:09

Hei, Margrete Det stemmer, vi har forandret på priser og innhold basert på markedet og kundenes behov. Alle kunder har blitt varslet i god tid, slik at enhver kan ta et valg om å bli tildelt det nye produktet eller velge noe annet. Hva gjelder priser fra/til utland finner du mer informasjon her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/priser-til-eu-eos/ https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/bruk-i-eu/ Mvh Mia ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Sjarlatan selskap

Omtale av  Audun

Sjarlatan selskap. Varsler at jeg skal settes over til et dyrere abonnement og kan ikke heller ikke bytte fra dette abonnementet fra en viss dato. Så ender opp med å bytte til en annen leverandør og når SIM-kortet fra ice blir brukt noen få dager i begynnelsen av mnd. skal de ha betalt for hele mnd. Bare finn noe annet det er et søppelselskap.

Svar fra ice
11.09.2024 16:56

Hei Audun, Vi beklager at du har hatt en negativ opplevelse i din kontakt med ice. Du kan ta kontakt med vår kundeservice så skal vi se på saken din en gang til, https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Håper vi hører fra deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Monica ice.no

forandring av abonnement

Omtale av  Lise S. N

forandret plutselig det abonnementet jeg hadde, til et dyrere abonnement...

Svar fra ice
10.09.2024 10:34

Hei, Lise Abonnementene våre er endret i takt med markedet og behovet til kundene våre. Samtidig som de har økt litt i pris har også datamengden blitt justert opp. Kostnad og innhold forblir meget konkurransedyktig til tross for endringene. Ta gjerne kontakt med kundeservice så vi kan sjekke om du har korrekt abonnement som passer for ditt bruk. Mvh Mia ice.no

jeg ble skikkelig lurt !!

Omtale av  Hans J

3dje september aksepterte jeg overgang fra telenor til ICE med virkning 1ste Oktober. 9de desember fant jeg ut at jeg hadde binding i Telenor som betød kr. 3000 i bruddgebyr fra dem. Når jeg kontakter ICE og vil annulere overgangen får jeg beskjed at der må jeg betale 3000 for at jeg har ombestemt meg. Årsak er at det er et bedriftsabonnement - da gjelder det ingen angrefrist. Er dette lovlig ???

Svar fra ice
10.09.2024 10:36

Hei, Hans Det er vanskelig å gi deg et svar her på en offentlig vegg, ta kontakt med kundeservice så vi kan ta en titt på dette. Mvh Mia ice.no

Topp service👍

Omtale av  Gro H. F

Topp service, gode tilbud og lav pris på mobilabonnement 👍

Svar fra ice
09.09.2024 13:21

Hei, Gro, Det er hyggelig å lese at du er fornøyd med ice og våre tjenester :) Mvh Monica ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna Ice bedriftsabonnement !

Omtale av  Glenn F

Fikk ett sluttkrav fra ice nå ifb med bytte av mobilleverandør nå. Bruddgebyr på kr. 3000 samt ett utkjøpsgebyr (3000 36mnd) på kr. 3000. Tips: Google Lyse Tele AS

Svar fra ice
09.09.2024 13:26

Hei, Glenn. Dette er leit å lese. Håper du tar kontakt med vår kundeservice så skal vi selvfølgelig se på det: https://www.ice.no/bedrift/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh Monica ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Amette

Dårlig dekning i indre bygder. (Agder, Telemark) & Vanskelig å benytte parkerings apper ved parkering i kjeller eller fjell ogs manglende dekning

Svar fra ice
06.09.2024 17:09

Hei, Amette🙂. Så leit du opplever dårlig dekning med ditt ice abonnement. Sånn skal det ikke være. Det er vanskelig å hjelpe deg med å feilsøke her på denne siden. Kontakt vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no så vi kan hjelpe deg. Du kan også prøve en omstart på din telefon. Skrur du av og på telefonen kan det være at problemet løses av seg selv. Hvis ikke må du fortsette å feilsøke. Mvh Yvonne Ice.no

ice har 4 006 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR