ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Abonnementsprisen økte ca 1 mnd etter jeg ble kunde, og pris på tjenester fra/til utlandet stemmer dårlig med det jeg ble forespeilt
Hei, Margrete Det stemmer, vi har forandret på priser og innhold basert på markedet og kundenes behov. Alle kunder har blitt varslet i god tid, slik at enhver kan ta et valg om å bli tildelt det nye produktet eller velge noe annet. Hva gjelder priser fra/til utland finner du mer informasjon her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/priser-til-eu-eos/ https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/bruk-i-eu/ Mvh Mia ice.no
Sjarlatan selskap. Varsler at jeg skal settes over til et dyrere abonnement og kan ikke heller ikke bytte fra dette abonnementet fra en viss dato. Så ender opp med å bytte til en annen leverandør og når SIM-kortet fra ice blir brukt noen få dager i begynnelsen av mnd. skal de ha betalt for hele mnd. Bare finn noe annet det er et søppelselskap.
Hei Audun, Vi beklager at du har hatt en negativ opplevelse i din kontakt med ice. Du kan ta kontakt med vår kundeservice så skal vi se på saken din en gang til, https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Håper vi hører fra deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Monica ice.no
forandret plutselig det abonnementet jeg hadde, til et dyrere abonnement...
Hei, Lise Abonnementene våre er endret i takt med markedet og behovet til kundene våre. Samtidig som de har økt litt i pris har også datamengden blitt justert opp. Kostnad og innhold forblir meget konkurransedyktig til tross for endringene. Ta gjerne kontakt med kundeservice så vi kan sjekke om du har korrekt abonnement som passer for ditt bruk. Mvh Mia ice.no
3dje september aksepterte jeg overgang fra telenor til ICE med virkning 1ste Oktober. 9de desember fant jeg ut at jeg hadde binding i Telenor som betød kr. 3000 i bruddgebyr fra dem. Når jeg kontakter ICE og vil annulere overgangen får jeg beskjed at der må jeg betale 3000 for at jeg har ombestemt meg. Årsak er at det er et bedriftsabonnement - da gjelder det ingen angrefrist. Er dette lovlig ???
Hei, Hans Det er vanskelig å gi deg et svar her på en offentlig vegg, ta kontakt med kundeservice så vi kan ta en titt på dette. Mvh Mia ice.no
Topp service, gode tilbud og lav pris på mobilabonnement 👍
Hei, Gro, Det er hyggelig å lese at du er fornøyd med ice og våre tjenester :) Mvh Monica ice.no
Fikk ett sluttkrav fra ice nå ifb med bytte av mobilleverandør nå. Bruddgebyr på kr. 3000 samt ett utkjøpsgebyr (3000 36mnd) på kr. 3000. Tips: Google Lyse Tele AS
Hei, Glenn. Dette er leit å lese. Håper du tar kontakt med vår kundeservice så skal vi selvfølgelig se på det: https://www.ice.no/bedrift/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh Monica ice.no
Dårlig dekning i indre bygder. (Agder, Telemark) & Vanskelig å benytte parkerings apper ved parkering i kjeller eller fjell ogs manglende dekning
Hei, Amette🙂. Så leit du opplever dårlig dekning med ditt ice abonnement. Sånn skal det ikke være. Det er vanskelig å hjelpe deg med å feilsøke her på denne siden. Kontakt vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no så vi kan hjelpe deg. Du kan også prøve en omstart på din telefon. Skrur du av og på telefonen kan det være at problemet løses av seg selv. Hvis ikke må du fortsette å feilsøke. Mvh Yvonne Ice.no