ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skrev for noen dager siden om pris som jeg ikke var fornøyd med. Jeg fikk svar fra ice på omtalesiden om at jeg skulle ta kontakt for å se på pris. Ble gitt en annen og bedre pris . Jeg spurte i fht betingelser og da viste det seg at det var helt andre betingelser enn det som fulgte mitt abonnement. Jeg fikk deretter vite at de ikke kunne møte meg på pris. Så at man blir bedt om å kontakte ice trenger ikke bety at noe skjer i fht pris.
Hei, Bernt. Det er leit å høre at vi likevel ikke klarte å finne en tilfredsstillende løsning for deg. Jeg får ikke sett nærmere på saken din her, men send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med telefonnummer og litt informasjon om deg, så kan vi ta en nærmere titt på saken din. Mvh. Anne ice.no
Jeg har hatt en strålende opplevelse med Ice som leverandør. Kundeservicen deres har vært eksepsjonell, alltid hjelpsomme og raske til å løse eventuelle spørsmål jeg hadde. Prisene er svært konkurransedyktige, og jeg har fått mye for pengene. Dekningen i både Midt- og Sør-Norge har vært veldig god, med stabilt nettverk uansett hvor jeg har reist. Overgangen til Ice var også utrolig enkel, med alt inkludert. SIM-kortet kom med en nøkkel for å bytte SIM på smarttelefonen, og det fulgte også med et veiledningsark som gjorde det hele uproblematisk. Anbefaler Ice på det sterkeste!
Hei Christian. Tusen takk for fine ord, og god omtale. Det er virkelig hyggelig å lese om hvor fornøyd du er med ice. Ønsker deg en fin dag. Mvh ice
Fungerer greit i dagliglivet, men syns det er veldig urimelig at jeg må betale full pris for månedsabonnomentet, når de var mobiloperatøren min i kun 2 dager den mnd før jeg byttet til en annen mobiloperatør (av andre årsaker). Får bare beskjed av kundeservice at dette er en prinsippsak hos Ice.
Hei Torun. I henhold til ice sine abonnementsvilkår må abonnementet betales ut den måneden oppsigelsen blir gjennomført. Mvh ice
Ble fakturert full måned ved bytte fra ice selv om abonnemenetet kun var operativt noen timer av den første dagen. Ved kontakt med kundeservice ville ikke de hjelpe, og jeg ble bedt om at slik er det bare. 400 kr for et abonnement for en dag, det mente de på kundeservice var etisk riktig.
Hei Adam. Om du tok kontakt og angret ditt kjøp samme dagen det ble aktivert er det litt rart om du må betale. Vi kan bare svare på generel basis her, men ønsker du at vi skal se nærmere på det er det bare å kontakte kundeservice: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Hilsen ice
ICE er et supert selskap, som leverer gode tjenester til en overkommelig pris. God servie.
Hei, Glenn Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no
Hadde et helt ok abbo så ble prisen triplet over natten. Nye abbo har mer data, men bruker generelt ikke mer enn 50-150mb i mnd.
Hei, Patrick Dette er leit å høre. Det skjer fra tid til annen at det blir endringer i priser og portefølje, og det er dessverre ikke enkelt å tilpasse porteføljen til alle. Send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer, så kan vi se om vi kan finne en bedre løsning til deg. :) Mvh. Anne ice.no
God service og ålreit pris. Er godt fornøyd med Ice.
Hei, Magnus Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no